جذب داوطلب در هلال احمر استان زنجان ۸۷۰ درصد رشد یافت

مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان زنجان گفت: طی ۶ ماهه نخست سال جاری آمار جذب داوطلبان هلال احمر این استان به رشد ۸۷۰ درصدی رسید.

حکمت الله هاشمی مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان زنجان گفت: گسترش فرهنگ داوطلبی در دنیا و حضور همه جانبه داوطلبان که بدون منت و چشمداشت مادی با هلال احمر همکاری می کنند تاثیر مهمی در حوزه های اجتماعی، فرهنگی و اقتصادی دارد.

وی تاکید کرد: حضور داوطلبان در سنین مختلف در فعالیت های هلال احمر استان زنجان موجب احیای ارزش های پاک و باورهای انسانی می شود.

مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان زنجان گفت: جمعیت هلال احمر فعالیت هایی چون تسکین آلام بشری، کمک به همنوع و ترویج صلح و دوستی را به همت داوطلبان این جمعیت انجام می دهد.

هاشمی خاطرنشان کرد: طی ۶ ماهه نخست سال جاری ۲ هزار و ۱۸۹عضو داوطلب بالای ۳۵ سال جذب هلال احمر شده اند که این میزان در مدت مشابه سال گذشته ۲۵۱ نفر بود.

وی از همه خیرین، نیکوکاران و مردم نوعدوست استان زنجان دعوت کرد، با مراجعه به شعب هلال احمر این استان در شهرستان ها عضویت خود را در این نهاد مردمی ثبت و در فعالیت های بشردوستانه با این مجموعه همکاری کنند.

مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان زنجان اظهار داشت: علاقه مندان برای مشارکت در فعالیت های عام المنفعه نسبت به ثبت نام خود می توانند به خانه های هلال در مناطق شهری و روستایی، شرکت ها و واحدهای تولیدی، ادارات، مساجد و کاتنون های دانشجویی و دانش آموزی در دانشگاه ها و مدارس مراجعه کنند.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.