مهلا سنگتراش؛

مشکلات آزمون استخدام وزارت نفت از زبان متقاضیان

شهروندخبرنگار ما با ارسال پیامی از مشکلات متقاضیان در آزمون استخدامی وزارت نفت خبر داد.

یکی از مهمترین شرایط استخدام در بخش دولتی، شرکت در آزمون استخدامی است. اما تعدادی از متقاضیان که در آزمون استخدامی وزارت نفت شرکت کرده اند، از خودداری این وزارت برای جذب افرادی که دارای مدرک تحصیلی بالاتری هستند خبر دادند. به گفته شهروند خبرنگار ما رد شدن افراد دارای مدرک بالاتر در بخش ارزیابی اعلام شده است.

وی با ارسال پیامی خواستار رسیدگی به این مشکل شد.

متن پیام شهروندخبرنگار

سلام وقت بخیر، وزارت نفت اعلام کرده است کسانی که مدرک بالاتر دارند را در ارزیابی رد می‌کند. وزارت نفت اعلام کرده افرادی که مدرک بالاتر دارند و برای موقعیتی با مدرک پایین‌تر آزمون داده اند را رد می‌کند. تعدادی از افراد که دارای مدرک تحصیلی دکتری هستند خواستار فعالیت با مدرک پایینتر خود یعنی کارشناسی ارشد در وزارت نفت هستند. این کار با گرفتن تعهد که هیچ حقی بابت مدرک دکتری ندارند می تواند حل شود خواهش می‌کنم رسیدگی کنید.

 

برای یادگیری اصول تصویربرداری خبری به صفحه «آموزش تصویربرداری برای شهروندخبرنگاران» مراجعه کنید

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
وحدت
۱۲:۱۶ ۱۶ بهمن ۱۴۰۲
با سلام دوست عزیز استخدام براساس دفترچه راهنما صورت می گیره و در دفترچه شرایط تصدی شغل ذکر شده زمانی که شرایط تصدی شغلی مدرک کارشناسی اعلام شده چطور می شه یه نفر با مدرک بالاتر شرکت کنه چون فرد مرتکب دو خلاف شده اولا مدرک بالاتر روکتمان کرده و به دروغ با مدرک پایین تر شرکت کرده و دوم علارغم نداشتن شرایط تصدی به علت داشتن
آخرین اخبار