میدان داری دانشگاه آزاد شهرکرد در نمایشگاه خدمات کسب و کار

معاون پژوهش و فناوری دانشگاه آزاد اسلامی شهرکرد از حضور فعال مراکز پژوهشی و واحد‌های فناور مرکز رشد این دانشگاه در نمایشگاه خدمات کسب و کار چهارمحال و بختیاری خبر داد.

فرشید خیری اظهار داشت: نخستین نمایشگاه خدمات کسب و کار استان با تلاش استانداری، اداره کل صنعت معدن تجارت، اتاق بازرگانی صنایع معادن و کشاورزی و با مشارکت سایر مراکز علمی، پژوهشی و فناوری برگزار شد.

وی افزود: شرکت‌هایی همچون شرکت دانش‌بنیان آویش گل سپاهان، شرکت فارمد آریوزیست بافت، شرکت سینا برنا آریا و چندین هسته فناور در نمایشگاه خدمات کسب و کار چهارمحال و بختیاری حضور فعال داشتند.

خیری اضافه کرد: در این نمایشگاه جدیدترین خدمات کسب و کار در ۲۷ غرفه و فضای نمایشگاهی به مساحت دو هزار متر مربع به نمایش گذاشته شده است.

وی بیان داشت: این نمایشگاه با هدف تبادل اندیشه‌های سرمایه‌گذاری و مروری بر شیوه‌ها و روش‌های جدید عرصه کسب و کار و هم‌افزایی فعالان بخش خصوصی با یکدیگر دایر شده است.


بیشتر بخوانید


خیری تصریح کرد: مرکز رشد دانشگاه آزاد اسلامی واحد شهرکرد با حضور بیش از ۱۰ هسته و واحد فناور و با ارائه بیش از ۳۰ محصول و با همکاری مراکز تحقیقاتی این واحد دانشگاهی در این نمایشگاه حضور فعال داشته و توانست محصولات و قابلیت‌های خود را در معرض نمایش قرار دهد.

وی گفت: با برگزاری این نمایشگاه، زیرساخت همکاری و تعامل در زمینه‌های تولیدی و صنعتی با دیگر شرکت کنندگان بوجود آمد. همچنین با تعدادی از شرکت کنندگان رایزنی‌هایی در خصوص عقد تفاهم‌نامه انجام گرفت.

خیری ادامه داد: بنابر اعلام وزارت صنعت، معدن و تجارت، رشد سرمایه‌گذاری و افزایش کمی و کیفی کسب و کار‌ها در چهارمحال و بختیاری در نیمه نخست امسال در مقایسه با مدت مشابه ۲۰ درصد رشد داشته است. در این نمایشگاه با توجه به عملکرد مطلوب دفتر ارتباط با صنعت در عقد قرارداد‌های برون دانشگاهی در حل معضلات و مشکلات صنایع تقاضا‌های زیادی از طرف صنایع پیشنهاد شد.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار