دستگیری کلاهبردار مامورنما توسط پلیس شیراز با بیش از ۱۵ میلیارد ریال کلاهبرداری از شهروندان

فرمانده انتظامی شیراز از دستگیری مامور‌نمایی که با وعده‌های دورغین ۱۵ میلیارد ریال از شهروندان شیرازی کلاهبرداری کرده بود، خبر داد.

سرهنگ فرج شجاعی گفت: شخصی به کلانتری "۲۶ رحمت" شهرستان شیراز مراجعه و اظهار کرد فردی خود را پلیس معرفی و مبلغ ۷۰۰ میلیون ریال از من بابت شرکت در مزایده خودرو با قیمت مناسب اخذ و متواری شده و دیگر جوابگو تلفن من نیست که موضوع به صورت ویژه در دستور کار ماموران قرار گرفت.

او گفت: ماموران انتظامی کلانتری "۲۶ رحمت " شهرستان شیراز با انجام اقدامات گسترده پلیسی موفق شدند فرد مامورنما را در یکی از محلات شیراز شناسایی و وی را در یک عملیات ضربتی در مخفیگاهش دستگیر کنند.

سرهنگ شجاعی ادامه داد: پس از بررسی به عمل آمده مرد ۲۸ ساله تا کنون به ۱۲ نفر پیشنهاد‌های وسوسه انگیز از جمله شرکت در مزایده خودرو با قیمت مناسب، رفع موانع قانونی برای معافیت سربازی و تسهیل در انجام امور در پلیس‌های تخصصی را به شهروندان ارائه کرده و بیش از ۱۵ میلیارد ریال از آن‌ها کلاهبرداری کرده است.

فرمانده انتظامی شیراز با بیان اینکه در بازرسی از منزل متهم یک قبضه کلت کمری و ۲ دست لباس انتظامی کشف شد، گفت: متهم برای سیر مراحل قانونی تحویل مراجع قضایی شد.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.