اجرای عملیات مناسب‌سازی تردد معلولان در پارک جانبازان

سرپرست سازمان سیما، منظر و فضای سبز شهرداری شهرکرد گفت: عملیات ساماندهی و مناسب‌سازی تردد معلولان در پارک جانبازان جنوبی با پیشرفت ۹۰ درصدی همراه است.

مسعود حبیبی از تجهیز پارک جانبازان جنوبی شهرکرد به منظور افزایش روحیه نشاط و تعاملات اجتماعی بین شهروندان، جانبازان و معلولان خبر داد و اظهار کرد: سازمان سیما، منظر و فضای سبز شهرداری شهرکرد به منظور مناسب سازی فضا‌های سبز شهری برای ایجاد و افزایش روحیه نشاط و تعاملات اجتماعی بین شهروندان، جانبازان و معلولان، اقدام به تجهیز این پارک به مساحت سه هکتار کرده است.

سرپرست سازمان سیما، منظر و فضای سبز شهرداری شهرکرد افزود: در حال حاضر نصب تجهیزات ورزشی ویژه معلولان، مناسب سازی مبادی ورودی و خروجی پارک، ایجاد پارکینگ ویژه معلولین، نصب تابلو‌های پارک خودرو جانبازان و معلولین و مناسب سازی مسیر سرویس بهداشتی عمومی ویژه معلولان و جانبازان انجام شده است.


بیشتر بخوانید


وی پیش بینی کرد: طی دو هفته آینده شهروندان جانباز و معلول می‌توانند از امکانات و تجهیزات و خدمات رفاهی این پارک بهره‌مند شوند.

حبیبی اضافه کرد: پارک جانبازان شمالی نیز در دست احداث است که فاز اول این پروژه شامل عملیات زیرسازی، خاکبرداری، تسطیح و ریگلاژ، زیرسازی بوستان و اجرای جدول اجرا شد.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار