ثبت‌نام ۵۸ داوطلب از آذربایجان غربی برای نمایندگی مجلس

رییس ستاد انتخابات آذربایجان‌غربی گفت: ۵۸ داوطلب حضور در انتخابات مجلس، ثبت‌نام خود را در استان قطعی کردند

معاون سیاسی و اجتماعی استاندار و رییس ستاد انتخابات آذربایجان‌غربی با اشاره به آغاز ثبت‌نام نهایی از داوطلبان انتخابات دوازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی همزمان با سراسر کشور در استان گفت: طی ۲ روز نخست، ۵۸ داوطلب ثبت نام خود را قطعی کرده اند که از این تعداد، ۵۴ نفر مرد و چهار نفر نیز زن هستند.

رضا ابراهیمی افزود:  روند ثبت نام نهایی و قطعی داوطلبان حضور در انتخابات دوازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی از پنجشنبه ۲۷ مهرماه جاری آغاز شده و در ۲ روز نخست شاهد حضور مناسب داوطلبان برای قطعی کردن ثبت نام بودیم.

رییس ستاد انتخابات آذربایجان غربی ادامه داد: آخرین روز ثبت نام انتخابات مجلس شورای اسلامی، چهارشنبه سوم آبان ماه است و که این تاریخ تمدید نخواهد شد.

ابراهیمی با تاکید بر اینکه داوطلبان قطعی کردن ثبت نام خود را به روز‌های پایانی موکول نکنند، اظهار کرد: ساعت ثبت نام در هر روز از ساعت هشت صبح تا ۶ بعد از ظهر در نظر گرفته شده است و داوطلبان می‌توانند در این ساعات با مراجعه به سامانه مربوطه نام نویسی داشته باشند.

بر اساس اعلام ستاد انتابات آذربایجان غربی داوطلبان باید گواهی پنج سال سابقه فعالیت اجرایی، آموزشی، پژوهشی یا قضایی که از دستگاه‌ها دریافت کرده اند را بارگذاری کرده و عدم بارگذاری این گواهی‌ها، به منظور انصراف یا عدم تکمیل فرم است.

داوطلبان نمایندگی مجلس شورای اسلامی به‌مدت یک هفته از طریق پنجره واحد انتخابات وزارت کشور به نشانی keshvar.moi.ir به‌صورت برخط نسبت به تکمیل کاربرگ ثبت‌نام و بارگذاری مدارک و گواهی‌های مورد نیاز اقدام کنند.

دوازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی و ششمین دوره انتخابات خبرگان رهبری روز جمعه ۱۱ اسفندماه برگزار می‌شود.

پیش از این و در مرحله پیش‌ثبت‌نام داوطلبان انتخابات دوازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی، یک هزار و ۳۹۷ نفر در آذربایجان غربی ثبت نام کردند.

آذربایجان غربی ۱۲ کرسی نمایندگی از 10 حوزه انتخابیه در مجلس دوازدهم خواهد داشت.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.