هر سرباز یک امدادگر

نشست تیم ارزیاب قرارگاه مرکزی مهارت آموزی کارکنان وظیفه نیرو‌های مسلح با مدیرکل و مسئولان جمعیت هلال احمر برگزار شد.

سردار موسی کمالی مشاور عالی فرمانده قرارگاه مرکزی مهارت آموزی کارکنان وظیفه نیرو‌های مسلح اظهار کرد: برای سربازان وظیفه ۵ آموزش عمومی طراحی شده است که امداد و نجات یکی از این ۵ مهارت در نظر گرفته شده است.

وی افزود: آموزش امداد نجات برای نیرو‌های مسلح مفید خواهد بود، چراکه نیرو‌های مسلح جزو اولین دستگاه‌های حاضر در تمامی حوادث است و به سرعت در صحنه حوادث حضور دارند و به مردم کمک خواهند کرد.

سردار کمالی بیان کرد: بر همین اساس آموزش امداد و نجات برای نیرو‌های مسلح بسیار مهم است و به افراد در انجام امورات بسیار کمک می‌کند.

مشاور عالی فرمانده قرارگاه مرکزی مهارت آموزی کارکنان وظیفه نیرو‌های مسلح گفت: با طی کردن دوره‌های امداد و‌نجات در حوادث احتمالی افراد می‌توانند هم به خود و هم به خانواده و اطرافیانشان کمک کنند تا از بسیاری خسارات فردی جلوگیری شود.

وی افزود: تحقق موضوع هر سرباز یک امدادگر شعار ما است و باتوجه به ظرفیت نیرو‌های مسلح و تعداد سربازان، جمعیت هلال احمر می‌تواند سالانه ۳۰۰ هزار سرباز را به امدادگر عمومی تبدیل کند.

سردار کمالی با بیان اینکه هلال احمر می‌تواند پیگیری این موضوع باشد گفت: هلال احمر استان اردبیل می‌تواند در مراکز آموزشی استان این اقدام را برای سربازان وظیفه انجام دهد و تنها در ۲ مرکز شهید بیگلری مشکین شهر و شهید مدنی اصلاندوز چندین هزار سرباز را تبدیل به امدادگر عمومی کنند.

مشاور عالی فرمانده قرارگاه مرکزی مهارت آموزی کارکنان وظیفه نیرو‌های مسلح تاکید کرد: همچنین در راستای افزایش کیفیت آموزش‌ها باید تلاش شود.

برچسب ها: مهارت آموزی ، سرباز
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۹:۰۸ ۲۸ مهر ۱۴۰۲
خیلی عالیه
آخرین اخبار