جوان ٢٧ ساله مهابادی بر اثر نشت گاز فوت کرد

مدیرعامل سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری مهاباد گفت: به دلیل سهل انگاری و عدم کنترل و نظارت شیر گاز بخاری، گاز منوکسید کربن جان جوان ۲۷ ساله مهابادی را گرفت.

سردار فداکار مکری مدیرعامل سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری مهاباد گفت: ساعت ٢ بامداد امروز ٢٨ مهر ماه طی تماس تلفنی با سامانه ١٢۵ از محبوس شدن فرد و احتمال حادثه گازگرفتگی در یک منزل مسکونی واقع در منطقه مکریان خبر دادند که ماموران ایستگاه مرکزی سازمان آتش نشانی بی‌درنگ به محل حادثه رهسپار شدند.

فداکار مکری افزود: حادثه در یک منزل مسکونی اتفاق افتاد و بنا بر شواهد موجود و طبق اظهار ساکنان،   یک نفر در داخل حضور داشته که گذشت ساعات زیاد و عدم پاسخگویی، منجر به نگرانی همسایه‌ها شده بود.

وی ادامه داد: آتش نشانان با حضور در محل متاسفانه با پیکر بی‌جان جوان ٢٧ ساله با هویت (آ_س) رو به رو شدند که پس از بررسی و انجام معاینات، اعلام شد که متاسفانه این جوان جان خود را از دست داده است.

مدیرعامل سازمان آتش نشانی مهاباد گفت: آتش نشانان پس از ایمن‌سازی کامل محل حادثه، شخص فوت شده را برای انجام اقدامات قانونی و نیز انتقال به پزشکی قانونی تحویل عوامل انتظامی دادند.

فداکار اضافه کرد: این حادثه ناگوار به دلیل سهل انگاری و عدم کنترل و نظارت شیر گاز بخاری به وقوع پیوست.

وی تاکید کرد: شهروندان توجه داشته باشند در شروع فصل سرما، از افراد متخصص درخواست کنید ضمن سرویس، تنظیم و راه‌اندازی وسایل و تجهیزات گازسوز، ایمنی محل نصب وسایل گازسوز (دودکش ها، شیلنگ گاز، اتصالات و بست‌ها، دریچه تامین هوا و ...) را بررسی کنند.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.