استاندار ایلام خبر داد

اختصاص بیش از هزار میلیارد تومان برای ساماندهی مسیل‌های ایلام

استاندار ایلام از اختصاص هزار و ۸۰۰ میلیارد تومان اعتبار برای ساماندهی مسیل‌های ایلام با دستور معاون اول رئیس‌جمهور خبر داد.

حسن بهرام نیا استاندار ایلام در نشست ستاد پیشگیری، هماهنگی و فرماندهی عملیات پاسخ به بحران اظهار داشت: برابر ابلاغیه صورت گرفته در جریان دیدار با مخبر، معاون اول رئیس‌جمهور به منظور نوسازی مسیل‌های شهر ایلام، مبلغ هزار و ۸۰۰ میلیارد تومان اعتبار در نظر گرفته شده که ۵۰ درصد آن توسط وزارت نیرو تأمین اعتبار شده و مابقی آن نیز از طریق سازمان برنامه و بودجه تأمین می‌شود که ظرف سه سال به سرانجام خواهد رسید، اما تا آن زمان باید عملیات لایروبی انجام شود.
 
وی مطرح کرد: یکی از مهمترین راهکار‌ها برای مهار سیل، جلوگیری از تخلیه نخاله‌های ساختمانی است و در این زمینه بعد از پاکسازی‌های صورت گرفته با نصب نیوجرسی از تخلیه مجدد این نخاله‌ها جلوگیری بعمل خواهد آمد.
 
استاندار ایلام مطرح کرد: عملکرد خوب دستگاه‌های اجرایی در طی ۱۰ روز گذشته نشان‌دهنده آن است که مدیران و فرمانداران به جد پای کار بودند و با اقدامات انجام گرفته مشکلی نخواهیم داشت.
 
وی در ادامه با تأکید بر فرمانداران و مدیران کل دستگاه‌های اجرایی در رابطه با نماسازی ادارات بیان کرد: باید ظرف یک ماه نسبت به نماسازی ادارات، تعویض تابلو‌های فرسوده، بهسازی پیاده‌رو‌های مجاور ادارات و محوطه‌سازی، اقدامات لازم را انجام دهند و این موارد از شاخصه‌های مدیریتی محسوب می‌شود.

برچسب ها: مسیل ، ساماندهی
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.