اجرای طرح ارتقای امنیت اجتماعی در زابل

فرمانده انتظامی شهرستان زابل از اجرای طرح ارتقای امنیت اجتماعی با دستگیری ۳۶ خرده‌فروش مواد مخدر از ابتدای ماه جاری در این شهرستان خبر داد.

حمید نوری بیان کرد: در راستای مطالبات مردمی در برخورد با هنجارشکنان جامعه، طرح ارتقای امنیت اجتماعی باهدف برخورد با خرده‌فروشان مواد مخدر در سطح شهرستان زابل، از اول ماه جاری به مرحله اجرا در آمد.

وی افزود: مأموران انتظامی این شهرستان با انجام اقدامات اطلاعاتی، موفق به شناسایی ۶۲ واحد مسکونی خرده‌فروش مواد مخدر شدند که پس از هماهنگی با مقام قضایی نسبت به دستگیری و برخورد با آنها اقدام گردید.

نوری تصریح کرد: در این طرح که با حداکثر توان و بهره‌مندی هدفمند از امکانات و تجهیزات اجرا شد؛ تعداد ۳۶ خرده‌فروش مواد مخدر دستگیر، ۹۱ کیلوگرم مواد مخدر کشف و ۴۵ معتاد متجاهر دستگیر و تحویل مراکز بازپروری گردیدند.

فرمانده انتظامی زابل در پایان با اشاره به اینکه متهمان پس از تشکیل پرونده به مراجع قضائی معرفی شدند، خاطرنشان کرد: اجرای طرح‌های امنیت محله محور در راستای مطالبات مردمی در محلات و باهدف ارتقای امنیت اجتماعی و برخورد با متخلفان همچنان ادامه خواهد داشت و شهروندان نیز می‌توانند بااطلاع موارد مشکوک به مرکز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰، پلیس را در این امر مهم یاری دهند.

برچسب ها: فراجا ، سارق
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار