استان اردبیل در جریان خیر و احسان جایگاه ممتاز دارد

مدیرکل امور اجتماعی و فرهنگی استانداری اردبیل گفت: استان اردبیل در جریان خیر و احسان، با همراهی خیران جزو استان‌های ممتاز و شاخص کشور است.

رضوان باقلاچی در جلسه توجیهی آیین نکوداشت و تکریم خیریه‌ها در اردبیل اظهار کرد: کمیته امداد در حرکتی شایسته در حال تدارک همایش تجلیل از خیرانی است که بی‌ادعا در عرصه‌های مختلف سعی می‌کنند تا دست نیازمندان و فقرا را بگیرند.

او با اشاره به فعالیت موسسات متعدد خیریه در بخش‌ها و حوزه‌های مختلف خاطرنشان کرد: تلاش موثر همه این موسسات برای امدادرسانی به فقرا و نیازمندان است و تجلیل از این خیران و انسان‌های بی‌ادعا فرصت شناسایی و انتقال پیام شایسته را در این حوزه به نسل‌های بعدی فراهم می‌کند.

مدیرکل امور اجتماعی و فرهنگی استانداری اردبیل گفت: تمام دستگاه‌های صادر کننده مجوز برای موسسات خیریه و تشکل‌های مردم نهاد در برگزاری این همایش یاریگر کمیته امداد خواهند بود تا ما بتوانیم آثار پرخیر و برکت این اقدام ثمربخش را شاهد باشیم.

باقلاچی ارزیابی، حمایت و گره‌گشایی از مشکلات این موسسات را بسیار مهم و ضروری دانست و بیان کرد: استان اردبیل که به شهر حسینیت معروف است از موسسات توانمند و بانفوذ بهره می‌برد که شهرت برخی از این مجموعه‌ها ملی و منطقه‌ای است.

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.