گشایش دومین نمایشگاه خدمات شهری و گل و گیاه در کرمان

دومین نمایشگاه خدمات شهری، حمل و نقل عمومی، تجهیزات مبلمان شهری و نمایشگاه گل و گیاه با حضور مدیرکل امور شوراهای اسلامی شهر و روستای وزارت کشور افتتاح شد.

آیین افتتاحیه دومین نمایشگاه خدمات شهری، حمل و نقل عمومی، تجهیزات مبلمان شهری و نمایشگاه گل و گیاه، چهارشنبه شب ۲۶ مهر با حضور مدیرکل امور شوراهای اسلامی شهر و روستا وزارت کشور و مدیران کل دفاتر امور شهری، روستایی و اجتماعی استانداری کرمان افتتاح شد.

محمدرضا صمیمی مدیرکل امور شوراهای اسلامی شهر و روستای وزارت کشور در سالن همایش نمایشگاه دائمی جنوب شرق کرمان گفت: نوع فعالیت شهرداری‌ها به گونه‌ای است که هر چه در سطح شهر اتفاق می‌افتد، مرتبط به شهرداری است.

وی با اشاره به اهمیت توسعه کیفی در کنار توسعه کمی شهری و روستایی، افزود: ‌نمایشگاه‌ها موجب توسعه کمی و کمک به نیروی انسانی برای خدمت‌رسانی بهتر در سطح شهر و روستا می‌شود.

مدیرکل امور شوراهای اسلامی شهر و روستا وزارت کشور با بیان این مطلب که نتیجه توسعه کیفی افزایش آرامش شهروندان است، بیان داشت: ان شاءالله این نمایشگاه نیز موجب آرامش و رضایت خاطر شهروندان شود.

دومین نمایشگاه خدمات شهری، حمل و نقل عمومی، تجهیزات مبلمان شهری و نمایشگاه گل و گیاه به مدت پنج روز با حضور ۱۰۰ غرفه از استان کرمان و پنج استان دیگر در محل دائمی نمایشگاه‌های جنوب شرق کرمان در حال برگزاریست.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.