تجمع جامعه سلامت در پی حمله اسرائیل به بیمارستان المعمدانی+ تصاویر

درپی حملات وحشیانه رژیم غاصب اسرائیل به مراکز درمانی، جامعه سلامت کرمان در حمایت از مردم مظلوم فلسطین اجتماع  کرد. 

امروز چهارشنبه ۲۶ مهر ماه ۱۴۰۲، جامعه دانشگاهیان دانشگاه علوم پزشکی کرمان در محکومیت جنایات رژیم کودک کش صهیونیستی و حملات دیشب  این رژیم غاصب و سفاک به بیمارستان المعمدانی غزه که نقض آشکار قوانین بین الملل و حقوق بشر است در مقابل مسجد پیامبر اعظم (ص) پردیس این دانشگاه تجمع کردند.

نقض قوانین بین المللی و حمله به مراکز بهداشتی، درمانی و قتل عام کودکان، مجروحان و افراد غیرنظامی، نشانگر ماهیت رژیم سفاک اسرائیل است. جامعه سلامت کرمان کنار فلسطین و مردم مظلوم غزه می‌ایستد.

در این تجمع مهدی احمدی نژاد، رئیس دانشگاه علوم پزشکی کرمان گفت: رژیم غاصب، جعلی و صهیونیستی با ضربه مهلکی که از جنبش حماس دریافت کرد، ماهیت واقعی خود را با حملات کور به مناطق مسکونی غزه با قتل عام افراد بی دفاع غیرنظامی نشان داد. دیشب؛ اما با حمله به یکی از مراکز درمانی غزه که با دستور مستقیم مسئولان این رژیم غاصب انجام گرفت، یک صفحه تاریخی کاملا سیاه را باز کرد و نشان داد که به هیچ قانون و قاعده بشری پایبند نیست.

او افزود: ما خانواده سلامت کرمان به عنوان دانش آموختگان مکتب سردار دل‌ها حاج قاسم سلیمانی و رهروان رهبر ولایی انقلاب اسلامی و چشم انتظاران ظهور حضرت بقیه الله  الاعظم (عج)  جان ناقابل خود را کف دست قرار می‌دهیم و هر جا که مقام معظم رهبری (مدظله العالی) دستور دهند، پیشاپیش رزمندگان، حضور پیدا خواهیم کرد.

 

حجت الاسلام و المسلمین ماندگاری

در ادامه حجت الاسلام و المسلمین ماندگاری ضمن اعلام حمایت از مردم مظلوم غزه گفت: اسرائیل با حمله به بیمارستان المعمدانی ماهیت خود را نشان داد که علاوه بر غاصب بودن، جنایت کار بودن، کودک کش بودن، مجروح کش و کادر درمان کش هم شد.

او  در واکنش به رفتار برخی از کشور‌های عربی پیرامون عادی سازی روابط با اسرائیل بیان کرد: اگر ۴۰ سال پیش این کشور‌ها به حرف بنیانگذار کبیر انقلاب اسلامی (ره) در مورد غیرقابل اعتماد بودن آمریکا و اسرائیل گوش داده بودند، اکنون ما شاهد این فاجعه بزرگ غیرانسانی نبودیم.

تجمع جامعه سلامت

در پایان این مراسم نماینده بسیج دانشجویی با قرائت بیانیه بسیجیان دانشگاه ،این اقدام فجیع وغیرانسانی را محکوم کرده و خواستار واکنش سریع مجامع بین المللی در این خصوص شد و گفت: ما همگی در کنار مردم مظلوم فلسطین هستیم و فلسطین هرگز تنها نخواهد ماند.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.