طرح ساماندهی کارگاه‌های ضایعاتی در کرمان

شهردار کرمان گفت: مرحله اول از ساماندهی کارگاه‌های ضایعاتی در کرمان در دست اجرا است.

سعید شعرباف گفت: جمع‌آوری کارگا‌های ضایعاتی، یکی از موضوعاتی است که به‌شدت در افزایش امنیت و کاهش سرقت به‌ویژه سرقت‌های خرد، مؤثر است.

او بیان کرد: تجمیع کارگا‌های ضایعاتی، امکان نظارت را فراهم می‌کند و موجب می‌شود خریدوفروش اموال مسروقه، کاهش پیدا کند.

شهردار کرمان با اشاره به اینکه طی ۶ ماهه نخست امسال، بیش از ۱۴۰ کارگاه ضایعاتی غیرمجاز در شهر کرمان پلمب شده است، بیان داشت: همزمان که نیرو‌های معاونت خدمات‌شهری شهرداری، کارگاه‌های ضایعاتی غیرمجاز را در سطح شهر پلمب می‌کنند، کارگاه‌های مجاز نیز باید به محدوده خارج از شهر منتقل شوند.

او تصریح کرد: در فروردین‌ماه، یک سایت ۴۸ هکتاری برای تجمیع کارگاه‌های ضایعاتی شهر کرمان، در اختیار شهرداری قرار گرفت و طراحی آن انجام شد، تا به‌عنوان پارک بازیافت و محلی برای تجمیع کارگاه‌های ضایعاتی با بیش از ۳۴۱ کارگاه در ابعاد ۷۰۰ تا هزار و ۵۰۰ متر راه‌اندازی شود.

شعرباف با بیان اینکه فاز نخست پروژه ساماندهی مشاغل مزاحم در کمتر از ۲ ماه آینده با امکان واگذاری ۵۰ مکان به کارگاه‌های ضایعاتی سطح شهر، اجرا می‌شود، افزود: هم‌زمان برای فاز دوم و سوم این پروژه، برنامه‌ریزی شده است و سرمایه‌گذاران و افرادی که قرار است کارگاه‌های ضایعاتی خود را منتقل کنند، می‌توانند اقدام به اجاره مکان کنند.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار