پذیرش دو هزار و ۸۰۰ دانشجو در دانشگاه پیام نور چهارمحال و بختیاری

سرپرست دانشگاه پیام‌نور چهارمحال و بختیاری گفت: امسال تعداد پذیرفته‌شدگان این دانشگاه دو هزار و ۸۰۰ نفر بوده و زمان شروع کلاس‌ها از اول آبان‌ماه ۰۱۴۰۲ خواهد بود.

محمود خسروی امسال دو رشته دبیر مطالعات خانواده و مدیریت دولتی در مقطع کارشناسی به رشته‌های دانشگاه پیام نور استان افزوده شده است، اظهار داشت: این دانشگاه دارای پنج رشته کارشناسی ارشد جغرافیا، ادبیات فارسی، فیزیک، ریاضی، زمین‌شناسی و مدیریت مالی است که ۳۰ دانشجو در این مقطع مشغول به تحصیل هستند، از طرفی دانشجوی خارجی در این دانشگاه وجود ندارد.

وی افزود: دانشگاه پیام‌نور استان دارای شش هزار و ۲۰۰ دانشجوی مشغول به تحصیل در ۹ مرکز بوده که در ۵۴ رشته تحصیل می‌کنند.

خسروی با اشاره به اینکه ثبت‌نام دانشجویان جدیدالورود دانشگاه پیام نور از ۲۲ مهرماه آغاز و تا ۳۰مهر ادامه دارد، اضافه کرد: امسال تعداد پذیرفته‌شدگان دانشگاه پیام‌نور استان دو هزار و ۸۰۰ نفر بوده و زمان شروع کلاس‌ها از اول آبان‌ماه خواهد بود.


بیشتر بخوانید


وی گفت: دانشگاه پیام‌نور دانشگاهی دولتی و کتاب‌محور است که برای علاقمندان به تحصیل شرایط را فراهم کرده تا افراد بدون دغدغه به تحصیل ادامه دهند.

خسروی با اشاره به همکاری خوب دانشگاه پیام نور با پارک علم و فناوری استان، اظهار داشت: دانشگاه پیام نور مرکز بروجن دارای یک مرکز رشد بوده که در حال فعالیت است، همچنین به دنبال کسب مجوز مرکز رشد برای پیام نور مرکز سامان نیز هستیم.

وی ادامه داد: دانشگاه پیام نور استان در زمینه پژوهشی دارای ۷۵ عضو هیئت علمی است که در زمینه‌های مرتبط علوم پایه و فنی مهندسی پژوهش‌های قابل توجهی را انجام داده و توانسته‌اند رتبه‌های کشوری دریافت کنند.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.