خروش مردم کرمان در پی جنایات رژیم صهیونیستی+ تصاویر

مردم سراسر استان کرمان با برگزاری راهپیمایی ها و تجمعات، اقدامات رژیم صهیونیست را محکوم کردند.

مردم سراسر استان کرمان، همچون دیگر مردم آزادی خواه جهان با برپایی راهپیمایی ها و تجمعات گوناگون اقدامات رژیم صهیونیستی در خصوص مردم بی دفاع فلسطین را محکوم کردند. 

مردم با سر دادن شعارهای «مرگ بر آمریکا» و «مرگ بر اسرائیل» جنایات اسرائیل در خصوص بیمارستان المعمدانی و کشتار بی دفاع مردم فلسطین را محکوم کردند و خواهان رسیدگی مجامع بین المللی به این موضوع شدند. 

 

 

 

تجمع مردم  کوهبنان در حمایت از مردم غزه 

مردم شهرستان کوهبنان با برپایی تجمع اعتراضی خشم و انزجار خود را از رژیم کودک کش اسرائیل نشان دادند. 

 

تجمع مردم کوهبنان

تجمع مردم کوهبنان

تجمع مردم کوهبنان

 

طنین فریاد«مرگ‌براسرائیل، مرگ بر آمریکا» در انار

 ظهر امروز اجتماع عظیم مردمی در انار در محکومیت کشتار مسلمانان بی‌گناه فلسطین از سوی رژیم غاصب صهیونیستی در مسجد صاحب الزمان (عج) انار برگزار شد.

در این تجمع مردمی و خودجوش که امام جمعه، فرماندار، اعضای شورای تامین و جمعی از مدیران ادارات و نهادهای شهرستان نیز حضور داشتند، مردم شهرستان انار حمایت خود را از مردم مظلوم غزه ابراز داشتند.

 این مراسم با سخنرانی امام جمعه شهرستان انار و پدر شهید مدافع امنیت آرمان علی وردیهمراه بود. 

 

طنین فریاد«مرگ‌براسرائیل مرگ بر آمریکا» در انار

طنین فریاد«مرگ‌براسرائیل مرگ بر آمریکا» در انار

راهپیمایی مردم شهداد 

مردم بخش شهداد نیز با برپایی راهپیمایی و سر دادن شعارهای مرگ بر آمریکا و مرگ بر اسرائیل، انزجار خود را از جنایات رژیم صهیونیست نشان دادند . 

 

راهپیمایی مردم شهداد

 

راهپیمایی مردم شهداد

راهپیمایی مردم شهداد

راهپیمایی  مردم شهرستان زرند

در پی جنایات وحشیانه رژیم کودک کش اسرائیل، صبح امروز مراسم راهپیمایی و تجمع مردم شهیدپرور شهرستان زرند از میدان معلم به طرف چهارراه برق  برگزار شد.

راهپیمایان با سردادن فریادهای کوبنده مرگ بر اسرائیل و مرگ بر آمریکا، بار دیگر جنایات وحشیانه رژیم غاصب صهیونیستی در حمله به بیمارستان غزه را به شدت محکوم کردند.

دانش آموزان زرندی هم با درست داشتن پلاکاردهایی بار دیگر ضمن ابراز همدردی با مردم مظلوم فلسطین، خشم و انزجار خود را از اقدام وحشیانه  صهیونیست های غاصب اعلام کردند. 

حجت الاسلام شجاعی، امام جمعه زرند در جمع راهپیمایان با محکوم کردن جنایات ددمنشانه رژیم غاصب گفت: رژیم غاصب صهیونیست با حمایت‌های آمریکای جنایتکار، مردم بی دفاع و مظلوم غزه را به خاک و خون کشیدند و این اقدام وحشیانه آن ها، دل هر انسان آزاده ای را به درد می‌آورد.

 او با اشاره به اینکه  آن هایی که دم از حقوق بشر می‌زنند؛ چرا در مقابل این همه جنایات وحشیانه سکوت اختیار کردند، افزود: ننگ بر شما که این گونه سکوت کردید.

حجت الاسلام شجاعی اظهار امیدواری کرد: به فضل خداوند متعال به زودی شاهد نابودی کامل این رژیم اشغالگر باشیم.

 

راهپیمایی مردم زرند

 

راهپیمایی مردم زرند

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.