زنگ ورزش در بوشهر به صدا در آمد

همزمان با ۲۶ مهرماه، آغاز هفته تربیت بدنی و ورزش با حضور سرپرست اداره کل ورزش و جوانان استان در یکی از مدارس شهر بوشهر زنگ ورزش به صدا در آمد.

همزمان با ۲۶ مهرماه، آغاز هفته تربیت بدنی و ورزش با حضور سرپرست اداره کل ورزش و جوانان استان و معاونین، مدیرکل آموزش و پرورش و جمعی از مسئولان استانی و شهرستانی و اعضای هیات ورزش‌های همگانی زنگ ورزش در مدرسه‌ی شهید شجاعی فر بندر بوشهر به صدا درآمد.

سرپرست ادراه کل ورزش و جوانان استان بوشهر در این آیین در ابتدا ضمن محکومیت جنایات اخیر اسراییل در غزه با اشاره به تقویت روحیه‌ی جوانمردی و حق طلبی با ورزش گفت: ورزش به ما می‌آموزد برای رسیدن به آرمان‌های متعالی انسانی و پیروزی در برابر حریفان باید تلاش کرد و مردانه جنگید.

یاسر جمالی با اشاره به آغاز هفته‌ی تربیت بدنی و ورزش گفت: دانش آموزان آینده‌ی این کشورند، آینده‌ی علم و هنر و ورزش و فردای روشن این سرزمین اند؛ و ما نیز در حوزه‌ی استعدادیابی وظیفه داریم برای شناسایی و نگهداری استعداد‌های ورزش کشور از همین سنین پایه برنامه ریزی کنیم.

در پایان این مراسم زنگ ورزش توسط مسئولین حاضر به صدا در آمد و دانش آموزان همراه با مسئولین ورزش کردند، سرود خواندند، در ایستگاه‌های ورزش و بازی با هم مسابقه دادند و جوایزی نیز از سوی هیات ورزش‌های همگانی استان تقدیم شد.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.