در گفت‌وگو با باشگاه خبرنگاران جوان مطرح شد؛

آمریکایی‌ها صحنه گردان جنایت در فلسطین هستند

عضو حزب موتلفه گفت: جنایت صهیونیست‌ها و حمله به بیمارستان از نظر حقوق بین‌الملل و وجدان بشری اقدام محکومی است.

حسن لاسجردی عضو حزب موتلفه اسلامی در گفت‌وگو با باشگاه خبرنگاران جوان در ارتباط با جنایت صهیونیست ها و بمباران بیمارستان المعمدانی در غزه اظهار کرد: با توجه به شکست اسرائیل و عمق این اتفاقات این روزها و سرگردانی رژیم صهیونیستی همه فکر می کردند که صهیونیست ها برای این که بتوانند، شکست های خود را جبران کنند اقدام به جنایت بزرگی می کنند.

وی ادامه داد: بسیاری از کارشناسان عنوان کرده اند که اسرائیل در حال زمینه سازی برای حضور نظامی و جنگ زمینی است و لذا ضربه زدن به مکان های مهم و ایجاد رعب و وحشت و همچنین ایجاد یاس و ناامیدی در افکار فلسطینی ها از جمله کار های اسرائیلی ها است نا بتوانند زمینه چینی برای جنایت آینده خود کنند.

عضو حزب موتلفه اسلامی ادامه داد:  اینکه چرا صهیونیست ها چنین جنایتی کرده اند باید عنوان کنیم که برای آن ها طبیعی است و آن ها شکست بزرگی را تجربه کرده اند و برای آن که این شکست را توجیه کنند از هر عنصر و بهانه ای استفاده می کنند تا این شکست را جبران کنند.

 لاسجردی اظهار کرد: اما این اتفاق و زدن بیمارستان هم از نظر حقوق بین الملل و از نظر وجدان بشری اقدام محکومی است و فکر می کنم نیروهای مقاومت دست به اقدام متقابل خواهند زد. همانگونه که در گذشته هم به همین شکل بوده است. تمرکز بر شهر ای بزرگ و حمله به مراکز مهم مثل فرودگاه و نیروگاه ها را کاری است که نیروهای مقاومت می توانند انجام دهند تا به نوعی تعادل و توازن و موازنه نظامی را ایجاد کنند.

عضو حزب موتلفه اسلامی افزود: با توجه به تجربه ای که در خاورمیانه داریم اسرائیلی ها سیاست های کلان خود را مثل این جنایت بزرگ حتما با کشور های غربی هماهنگ می کنند و حضور مقامات آمریکایی، کمک های نظامی و  تبلیغاتی نشان می دهد آن ها نیز در جریان و هم مسیر با اسرائیلی ها هستند .

وی افزود: در ارتباط با نیروهای مقاومت هر کدام توانایی های خاص خود را دارند و کسی نمی تواند جلو دار آن ها باشد و با توجه به جنایتی هم که امروز انجام شد ، انگیزه ای بیشتری هم به ان ها داده شد تا بیشتر در صحنه حضور داشته باشند و نقش آفرینی کنند .

عضو حزب موتلفه اسلامی ادامه داد: درباره نیروهای رسمی و تعریف شده در منطقه مثل حزب الله و حضور در جنگ مقابل صهیونیست ها می توان گفت  تا به امروز حزب الله رفتار بسیار معقولی داشته است و آسیب ها و نقاط هدف مشخصی را بر علیه صهیونیست ها حمله کرده است و احساس می کنم نیروهای حزب الله می تواند با نقش آفرینی موثر و طراحی دقیق عملیاتی بتواند اسرائیل را مجاب کند فشارشان از غزه کمتر شود اگر چه نیروهای دیگری هم در منطقه هستند و می توانند در جا های دیگر اسرائیل را تحت فشار قرار دهند.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۳
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۲:۱۳ ۲۹ مهر ۱۴۰۲
آمریکا آمریکا مرگ به نیرنگ تو خون مردم مظلوم جهان می چکد از چنگ تو هر جا که خون مظلومی ریخته میشه ردپای آمریکای جنایتکار هست مرگ به تو ای شیطان بزرگ ای دشمن بشریت
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۸:۴۶ ۲۹ مهر ۱۴۰۲
مرگ بر امریکای خونخوار و جنایتکار ،مرگ بر اسرائیل کودک کش و دروغگو
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۸:۳۹ ۲۹ مهر ۱۴۰۲
توی روح پدر ومادر صحنه گردانهای جنایت در غزه که بایدن ودوستان واینتایاهو وصهیونیسمها گُه سگ که از مدفوع ابلیسکهای آنها نجس تراست
آخرین اخبار