افزایش پایداری آب شرب در بخش مرکزی شهرستان دیّر استان بوشهر

مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب استان بوشهر گفت: با هدف آبرسانی پایدار به بخش مرکزی شهرستان دیّر عملیات اجرایی یک حلقه چاه در این منطقه آغاز شد.

ابوالحسن عالی روز چهارشنبه در جمع خبرنگاران اظهار کرد: این پروژه با ۲.۵ میلیارد ریال اجرا می‌شود که اتمام آن میزان پایداری آب مشترکان این منطقه را به میزان قابل توجهی افزایش می‌دهد.

وی بیان کرد: با هدف تقویت آبرسانی در استان بوشهر پروژه‌های مختلفی اجرایی شده که از جمله‌ها آن‌ها می‌توان به آب شیرین کن‌های بوشهر، سیراف - جم، هوشمندسازی کردن شبکه‌های توزیع و همچنین اجرا طرح جهاد آبرسانی در ۲۰۰ روستای استان اشاره کرد.

مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب استان بوشهر تصریح کرد: با نگاه ویژه وزارت نیرو اعتبارات بسیار خوبی به پروژه‌های آبرسانی استان اختصاص یافته است که این مهم زمینه ساز سرعت بخشی به پروژه آب و فاضلاب استان است.

وی ادامه داد: به موازات تمامی اقدام‌های صورت گرفته مصرف بهینهداز الزامات تامین آب پایدار است که این مهم باید مورد توجه جدی مشترکان قرار گیرد.

عالی افزود: بالا بودن سرانه مصرف آب هم‌استانی‌ها نسبت به متوسط کشوری نشان می‌دهد نحوه مصرف آب شرب در استان از سوی مشترکان نیاز به بازنگری دارد.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.