برگزاری مسابقات بین‌المللی کاراته در مشهد

رئیس هیات کاراته خراسان رضوی از برگزاری اولین دوره مسابقات بین‌المللی جام هشتمین خورشید با حضور کشورهای پاکستان، افغانستان، چین، عراق و ایران به میزبانی مشهد خبر داد.

هادی امیری رئیس هیات کاراته خراسان رضوی گفت: اولین دوره مسابقات جام هشتمین خورشید در خراسان رضوی در حال برگزاری است.  

او از حضور ۱۱۰۰ ورزشکار در این دور از رقابت‌ها خبر داد و افزود: ورزشکاران در دو بخش آقایان و بانوان در تمامی رده‌ها شرکت کردند. مسابقات با حضور ورزشکارانی از افغانستان، پاکستان، چین، عراق و ایران برگزار می‌شود و حضور سریلانکا به احتمال زیاد منتفی شده است.  

رئیس هیات کاراته خراسان رضوی ادامه داد: ۲۷ مهرماه مسابقات آقایان برگزار می‌شود که اختتامیه مسابقات خواهدبود.

امیری در خصوص فشردگی زمان مسابقات، بیان کرد: اکنون در فصل مدارس و آموزش هستیم، کما اینکه پیش‌بینی ما حضور۲۰۰۰ ورزشکار بود، اما در این رقابت‌ها ۶۰۰ ورزشکار خانم و ۵۰۰ ورزشکار آقا حضور دارند.

او تصریح کرد: در سال ۱۴۰۲ اتفاقات خوبی در حوزه ورزش رخ داد و کاراته خراسان از رتبه ۲۶ به رتبه هشتم ارتقا پیدا کرد و اولین بار است که طی سال جاری در رده‌های سنی پیشکسوتان، بزرگسالان، نوجوانان و امید مدال‌های خوش رنگ کسب کردیم و یک کاراته‌کار فیکس تیم ملی است و به مسابقات آسیایی اعزام می‌شود.

رئیس هیات کاراته خراسان رضوی تاکید کرد: امید است با حمایت دوستان بتوانیم پس از تقریبا ۳۰ سال اولین سکو را در مسابقات آسیایی در رده پایه کسب کنیم.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.