مسمومیت ۳ نفر در خاش بر اثر مصرف نوع خاصی از شکلات/ جمع آوری خوشمزه‌های خطرناک

فرمانده انتظامی شهرستان خاش از جمع آوری شکلات‌های فاسد با برند کینگ از عطاری عرضه کننده‌های این محصول در این شهرستان خبر داد.

سرهنگحبیب رازدار  فرمانده انتظامی شهرستان خاش گفت: در پی مسمومیت تعداد ۳ نفر از شهروندان و اعزام آن‌ها به بیمارستان و اعلام نظر شبکه بهداشت شهرستان مبنی بر مسمومیت بر اثر مصرف نوع خاصی از شکلات، جمع آوری آن در دستور کار پلیس قرار گرفت.

وی در ادامه افزود: ماموران پلیس اطلاعات و امنیت عمومی شهرستان در این راستا پس از تحقیقات تکمیلی و اخذ مجوز‌های مربوطه قانونی تعداد ۲۸ قوطی ۳۰۰ گرمی از این شکلات با برند کینگ از سه مغازه عطاری در سطح شهرستان جمع آوری کردند.

این مقام انتظامی با اشاره به اینکه برخی از واحد‌های صنفی اقدام به خرید اینترنتی این نوع شکلات با قیمت ارزان کردند و با عرضه به مشتریان موجب مسمومیت شهروندان شدند، تصریح کرد: افراد مسموم پس از اعزام به بیمارستان به صورت سرپایی درمان شده و ترخیص گردیدند.

فرمانده انتظامی شهرستان خاش در پایان اظهار داشت: شهروندان ضمن خودداری از مصرف این محصول به دلیل نداشتن تاییدیه استاندار و بهداشت در صورت مشاهده فروش و عرضه آن با سامانه پلیس ۱۱۰ تماس حاصل نمایند.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار