کلنگ زنی احداث واحد‌های مسکونی برای کارکنان جهاد کشاورزی

کلنگ زنی احداث واحد‌های مسکونی برای کارکنان جهاد کشاورزی انجام شد.

معاون توسعه و منابع سازمان جهاد کشاورزی لرستان گفت: در این سازمان با کمک، تلاش، برنامه ریزی و… مهندس شاهرخی؛ ریاست سازمان اقدامات شاخص زیادی صورت گرفته است.

سید رضا نجفی زاده بیان کرد: در بسیاری از شاخص‌های همچون رفاهیات، تنظیم بازار، پهنه بندی، سیمبا، امور اراضی، رفع تداخلات، جهش تولید در دیمزار‌ها و… در رده‌های اول تا پنجم کشوری قرار داریم.

نجفی زاده عنوان کرد: کسب این رتبه‌ها گواه تلاش، تکاپو، برنامه ریزی منسجم و هدفمند در حوزه کشاورزی دارد.

معاون توسعه و مدیریت منابع سازرمان جهاد کشاورزی لرستان تصریح کرد: با استفاده از سامانه کابوک، نظارت، بررسی، پایش بازار، برنامه ریزی منسجم، تلاش جهادی و شبانه روزی بازار مرغ در لرستان تنظیم شد و هیچ گونه کمبود مرغی در لرستان وجود نداشت.

وی اضافه کرد: تولید در استان به گونه‌ای برنامه ریزی و کنترل شد که حتی لرستان معین تامین مرغ استان‌های همجوار نیز بود.

معاون توسعه و مدیریت منابع سازمان جهاد کشاورزی لرستان در بخش دیگری از صحبت هایش به موضوع مسکن کارکنان جهاد کشاورزی گریزی زد و گفت: در این راستا اقدامات، پیگیری‌ها و… زیادی صورت گرفته است تا بتوانیم در جهت تامین زمین برای احداث مسکن کارکنان قدم موثری برداریم.

وی افزود: خوشبختانه زمین لازم برای احداث واحد‌های مسکونی برای کارکنان جهاد کشاورزی توسط سازمان تامین شده است و تا ماه آینده کلنگ زنی احداث واحد‌های مسکونی برای کارکنان سازمان صورت می‌گیرد.

نجفی زاده به دیگر اقدامات صورت گرفته نیز اشاره کرد و گفت: تجهیز سازمان به پایش تصویری و نصب پنل خورشیدی، اجرای طرح گردشگری ویژه همکاران جهاد کشاورزی و… از دیگر اقدامات صورت گرفته است.

وی عنوان کرد: این پروژه با طراحی و اجرا در سطح ۱۲ هزار متر مربع فضاسازی برای درختکاری، آلاچیق، فضای سبز، امکانات رفاهی، تعبیه محلی برای برگزاری مراسمات جشن و تفرجگاه همکاران اجرایی می‌شود.

برچسب ها: کلنگ زنی ، کشاورزی
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.