کشف یک تن و ۲۳۰ کیلوگرم موادافیونی در درگیری مسلحانه تکاوران پلیس

فرمانده انتظامی سیستان و بلوچستان از کشف یک تن و ۲۳۰ کیلوگرم مواد افیونی و انهدام سه باند مسلح قاچاقچیان مواد مخدر در عملیات ویژه پلیس استان خبر داد.

سردار دوستعلی جلیلیان بیان کرد: در راستای کنترل تحرکات باند‌های قاچاق مواد مخدر، مأموران انتظامی شهرستان‌ها با اشراف اطلاعاتی پلیس مبارزه با مواد مخدر استان از فعالیت سه باند مسلح و سازمان‌یافته قاچاق مواد افیونی در مرکز استان و شهرستان‌های خاش و سیب و سوران که قصد انتقال محموله مواد مخدر به مرکز کشور را داشتند، به دست آمد و با برنامه‌ریزی دقیق عملیاتی انهدام این باند‌ها در دستور کار قرار گرفت.

این مقام ارشد انتظامی افزود: دراین‌رابطه با انجام اقدامات گسترده اطلاعاتی مسیر‌های تردد قاچاقچیان در مرکز استان و شهرستان‌های مذکور شناسایی و مأموران پلیس مبارزه با مواد مخدر استان و شهرستان‌ها به طور هماهنگ و هم‌زمان در قالب تیم پوششی و عملیاتی با اجرای هدفمند طرح مهار، منطقه موردنظر را تحت کنترل و رصد خود قرار دادند و موفق شدند محموله‌های موردنظر را شناسایی کنند.

جلیلیان گفت: سوداگران مرگ که تاب مقابله با تکاوران پلیس را نداشتند، با رهاکردن خودرو‌های حامل مواد به اطراف متواری و طی بازرسی از خودرو‌های توقیف شده از قاچاقچیان یک قبضه سلاح جنگی به همراه مهمات مربوطه و در مجموع یک تن و ۲۳۰ کیلوگرم مواد افیونی شامل ۷۰۳ کیلوگرم تریاک و ۵۲۷ کیلوگرم حشیش کشف، تعداد چهار نفر از قاچاقچیان دستگیر و تعداد چهار دستگاه خودروی سواری توقیف شد.

فرمانده انتظامی استان در ادامه با بیان اینکه تلاش برای دستگیری اعضای این باند‌های قاچاق ادامه دارد، با اشاره به عزم جدی پلیس استان در مقابله با پدیده خانمان‌سوز قاچاق مواد افیونی، از شهروندان خواست اخبار و اطلاعات خود را دراین‌خصوص با تماس ۱۱۰ در اختیار پلیس قرار دهند.

برچسب ها: موادمخدر ، فراجا
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار