صدور چهار هزار و ۲۰۰ پروانه بهره‌برداری صنعتی در کشور

معاون دفتر محیط کسب و کار وزارت صنعت، معدن و تجارت گفت: در نیمه نخست امسال، چهار هزار و ۲۰۰ پروانه بهره‌برداری صنعتی در کشور صادر شده است.

هرمز سلیمانی در بازدید از واحد صنعتی تولید آب معدنی کیار، از صدور چهار هزار و ۲۰۰ پروانه بهره‌برداری صنعتی در کشور در نیمه نخست امسال خبر داد و اظهار کرد: این تعداد در مقایسه با مدت مشابه پارسال ۲۰ درصد افزایش داشته است.

معاون دفتر محیط کسب و کار وزارت صنعت، معدن و تجارت افزود: رشد صدور پروانه بهره‌برداری حکایت از مشارکت بیشتر مردم در طرح‌های تولیدی دارد و در مجموع نشان می‌دهد که مردم برای ورود به فعالیت‌های تولیدی تمایل بیشتری نسبت به سال‌های گذشته نشان می‌دهند.


بیشتر بخوانید


وی ادامه داد: در چهارمحال و بختیاری نیز مانند سایر نقاط کشور شاهد رشد ۲۰ درصدی پروانه‌های بهره‌برداری و مجوز‌های کسب و کار در نیمه نخست امسال بوده‌ایم، به‌طوری که در این مدت ۸۴ پروانه بهره‌برداری صادر شده است.

سلیمانی اضافه کرد: اهتمام دولت سیزدهم بر این است که با تسهیل کسب و کار، علاوه‌بر آنکه مردم را برای مشارکت در فعالیت‌های تولیدی تشویق کند همچنین شرایطی را فراهم آورد که بازدهی این فعالیت‌ها در مقایسه با بازار‌های مالی واسطه‌ای بیشتر باشد.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار