شولتس: آلمان به طور مستحکم در کنار اسرائیل ایستاده است

صدراعظم آلمان در بدو ورود به سرزمین‌های اشغالی از مواضع تل‌آویو علیه فلسطینیان حمایت کرد.

آلمان که از سوی رژیم صهیونیستی متهم به کشتار گسترده یهودیان در جنگ جهانی دوم از سوی دولت نازی وقت این کشور است، اکنون یکی از حامیان اصلی تل‌آویو در مجامع بین المللی به شمار می‌رود. حمایت از کشتار مردم فلسطین بخشی از این موضوع است. 

به گزارش تله تریدر، اولاف شولتس، صدراعظم آلمان پس از ورود به تل‌آویو اعلام کرد برلین به طور مستحکم در کنار اسرائیل ایستاده است. 

شولتس امروز پس از دیدار با ملک عبدالله دوم، پادشاه اردن در برلین راهی سرزمین‌های اشغالی شد و از همان بدو ورود بر حمایت از سیاست‌های رژیم صهیونیستی علیه مردم فلسطین تاکید و آلمان را در کنار اسرائیل قرار داد. 

براساس برنامه ریزی‌های انجام شده، صدراعظم آلمان قرار است در این سفر با اسحاق هرتزوگ، رئیس جمهور؛ و بنیامین نتانیاهو، نخست وزیر رژیم صهیونیستی دیدار و گفتگو کند. 

همچنین شولتس پس از سرزمین‌های اشغالی قرار است راهی مصر شده و با عبدالفتاح السیسی، رئیس جمهور این کشور دیدار کند. گفتگو پیرامون کنترل تنش‌ها در منطقه و جلوگیری از گسترش درگیری‌ها از جمله مهمترین محور‌های سفر وی به قاهره است. 

صدراعظم آلمان در سرزمین‌های اشغالی گفت: باید جلوی گسترش آتش جنگ در منطقه را بگیریم و هیچ بازیگری نباید دخالت در این جنگ را یک ایده خوب در نظر بگیرد.

نتانیاهو نیز مدعی شد که حماس مسئول امنیت غیرنظامیان در غزه از جمله اسرای اسرائیلی و خود فلسطینی‌ها است.

امروز صبح شولتس در دیدار با پادشاه اردن به ایران و حزب الله لبنان هشدار داد از ورود به منازعه میان فلسطینیان و اسرائیل اجتناب کنند.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۳
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
بابائی
۰۱:۱۳ ۲۷ مهر ۱۴۰۲
آمریکا جنایتکار شریک جنایت اسرائیل جنایتکار در غزه است.
انگلیس جنایتکار شریک جنایت اسرائیل جنایتکار در غزه است.
آلمان جنایتکار شریک جنایت اسرائیل جنایتکار در غزه است.
Iran (Islamic Republic of)
چ.ک
۱۰:۵۳ ۲۶ مهر ۱۴۰۲
ای خاک تو سرتون بریزم یک مشت بی عرضه دارن توی جهان حکومت میکنن که نمیتونن مدیریت کنن آلت دست صهیونیست و صهیونیزم هستن ای خاک توی سرتون



الاغ شوتس
United States of America
ناشناس
۰۱:۲۴ ۲۶ مهر ۱۴۰۲
الاغ شول مردک نازی فریبکار پفیوز
آخرین اخبار