اجرای ۴۸۷ برنامه فرهنگی ورزشی درگیلان

مدیرکل ورزش و جوانان گیلان از اجرای ۴۸۷ برنامه فرهنگی ورزشی درگیلان به مناسبت هفته تربیت بدنی و ورزش خبرداد.

جهانبخش آرمان در نشست خبری به مناسبت هفته تربیت بدنی و ورزش در جمع خبرنگاران گفت: هفته تربیت بدنی با شعار «ورزش، خانواده شاد و ایران قوی» در سال جاری شروع می‌شود. 

مدیرکل ورزش و جوانان گیلان با بیان اینکه ۴۸۷ برنامه فرهنگی ورزشی د ر این هفته درگیلان طراحی و اجرایی خواهد شد گفت: ورزش‌های همگانی، قهرمانی و بهره برداری پروژه‌های عمرانی از اهم برنامه‌های این هفته می‌باشد. 
وی افزود: افتتاح چمن مصنوعی مینی فوتبال رحیم آباد رودسر، چمن مصنوعی زمین اصلی و تمرینی مجموعه ورزشی سردار جنگل رشت و افتتاح فاز اول و دوم دیواره سنگنوردی مجموعه ورزشی یادگار امام (ره) رشت با ۳۱میلیارد تومان اعتبار در هفته تربیت بدنی و ورزش به بهره برداری می‌رسد.


آرمان گفت: گلباران مزار شهدا، تجلیل و دیدار با خانواده‌های معظم شهدا و پیشکسوتان ورزش، برگزاری اولین نمایشگاه و جشنواره تجلیل از فعالان صنعت ورزش کشور با عنوان جشنواره عزت و پیشرفت در پیاده راه فرهنگی شهرداری رشت، افتتاح و تجهیز خانه‌های روستایی، سخنرانی مدیرکل و حضور جامعه ورزش و جوانان در نماز جمعه تمامی شهرستان‌ها، برگزاری مسابقات، همایش‌ها و جشنواره‌های همگانی، بومی محلی و ورزش صبحگاهی، اهداء خون جامعه ورزش در راستای مسئولیت اجتماعی، برگزاری نشست هم اندیشی با هیات‌های ورزشی، حضور مدیرکل در برنامه‌های تلویزیونی و ... از مهمترین برنامه‌های این هفته در گیلان است.


وی در ادامه به نمایشگاه و جشنواره عزت و پیشرفت اشاره و تصریح کرد: این نمایشگاه برای نخستین بار با هدف حمایت از تولید کنندگان و فعالان عرصه ورزش برپا خواهد شد.

مدیرکل ورزش و جوانان گیلان گفت: این نمایشگاه در قالب ۵۰ غرفه طراحی شده که تولید کنندگان ورزشی این استان آخرین دستاورد‌های ورزشی را به مدت سه روز از ۳۰ مهر تا ۲ آبان در پیاده راه فرهنگی رشت به نمایش خواهندگذاشت.

وی به جوانی جمعیت و حمایت‌های این سازمان اصاره کرد و افزود: ۶۴ درصد از متقاضیات تسهیلات ازدواج را تا پایان شهریور دریافت کردند. 

آرمان با اشاره به اینکه قهرمانان ورزشی خط قرمز ماست گفت: قهرمانان ورزشی در جذب سازمان در الویت قرار دارند و هم از لحاظ خدمت سربازی حمایت می‌شوند.

برچسب ها: ورزش ، جوانان
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.