استاندار همدان:

۵۰۰ میلیارد ریال از اعتبارات سفر رئیس جمهور به خوابگاه دانشگاه علوم پزشکی همدان تخصیص یافت

استاندار همدان گفت: ۵۰۰ میلیارد ریال از اعتبارات سفر رئیس جمهور برای تکمیل و تجهیز خوابگاه دانشگاه علوم پزشکی همدان اختصاص یافت.

 علیرضا قاسمی‌فرزاد روز سه شنبه در آیین افتتاح خوابگاه ریحانه ۲ گفت: در این خوابگاه در هر سوییت بین هشت تا ۱۲ دانشجو اسکان داده می‌شود که ظرفیتی بالای ۶۰۰ نفر را در بر خواهد داشت.

او گفت: بیمارستان اکباتان پس از ۱۵ سال بلاتکلیفی به عنوان مرکز تخصصی کودکان افتتاح می‌شود و راه‌اندازی دیگر مراکز تخصصی نیز در دستور کار قرار دارد.

استاندار همدان  گفت: مسوولان این دانشگاه پیگیری و تلاش مضاعفی معادل چند سال را در یک‌سال انجام دادند تا این مجموعه در آغازین روز‌های سال‌تحصیلی جدید به بهره‌برداری برسد و دختران دانشجو در آن اسکان یابند و دغدغه خانواده‌ها در این خصوص کاهش یابد.

قاسمی‌فرزاد همچنین به رویکرد توسعه‌محور دولت سیزدهم اشاره وگفت: این مهم در استان همدان به سرعت در حال پیگیری و اجرا است به طوری که تکمیل پروژه‌های نیمه‌کاره و احداث پروژه‌های جدید بر اساس نیاز جامعه، به شایستگی در دست اقدام قرار گرفته است.

بزرگ‌ترین بلوک خوابگاهی دانشگاه علوم پزشکی همدان با ۵۹ سوئیت با حضور استاندار همدان و جمعی از مسئولان به بهره برداری رسید.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار