معرفی اعضای هیئت انتخاب سی و پنجمین جشنواره تئاتر استانی آذربایجان‌شرقی

معاون هنری و سینمایی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی آذربایجان‌شرقی از معرفی اعضای هیئت انتخاب سی و پنجمین جشنواره تئاتر استانی خبر داد.

آقای محرمی اظهار کرد: شهرام خزرایی، ابراهیم عباس علیزاده و هادی ولیپور به عنوان اعضای هیئت انتخاب سی و پنجمین جشنواره تئاتر استانی آذربایجان‌شرقی بررسی و انتخاب آثار این جشنواره را بر عهده دارند.

وی افزود: پس از انتشار فراخوان جشنواره در بخش صحنه‌ای ۲۷ اثر و در بخش خیابانی ۱۷ اثر به دبیرخانه ارسال شده است که هیئت انتخاب این آثار را بررسی و معرفی خواهند کرد.

آقای محرمی تصریح کرد: این جشنواره بر ایجاد بستری برای بروز و ظهور بخش مهمی از اجرا‌های عمومی یکسال و گسترش دایره مخاطبان آثار نمایشی­، تقویت و حمایت از گروه­های اجرایی متمرکز بوده و تاکید دارد.

وی موضوعات جشنواره را شامل مهار تورم و رشد اقتصاد، امید و نشاط اجتماعی، تحکیم بنیان خانواده، تبیین و ترویج فرهنگ ایثار و شهادت و ارزش‌های انسانی، اسلامی، آرمان‌های انقلاب اسلامی و دفاع مقدس، جوانی و رشد جمعیت، پیشگیری از آسیب‌های اجتماعی و عفاف و حجاب عنوان کرد.

آقای محرمی خاطرنشان کرد: نمایش‌های برگزیده در این جشنواره به جشنواره بین المللی فجر معرفی خواهند شد.

وی افزود: اولویت پذیرش آثار توسط هیات انتخاب جشنواره با نمایش‌هایی است که به موضوعات و مسایل منطقه و استان با چشم انداز جهانی و بهره گیری از شیوه ­ها، شگرد‌ها و جریانات روز تئاتر جهان پرداخته باشند.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.