رشد ۶۵ درصدی اعزام کاروان‌های سلامت در ۶ ماهه نخست سال‌جاری

رئیس سازمان داوطلبان جمعیت هلال‌احمر از اعزام ۴۹۳ کاروان سلامت به مناطق کم برخوردار سراسر کشور در طول ۶ ماهه نخست امسال خبر داد.

 وحید سلیمی‌ گفت: در ۶ ماهه نخست سال ۱۴۰۲ با مشارکت ۵۷۱۷ داوطلب، ۴۹۳ کاروان سلامت در مناطق و محلات کمتربرخوردار، روستایی و عشایری کشور برگزار شد.

سلیمی تصریح کرد: این در حالی است که در مدت ۶ ماهه نخست سال ۱۴۰۱ و با کمک اعضا داوطلبان، خیرین و حامیان ۳۰۰ کاروان سلامت به مناطق جامعه هدف اعزام شد، اما در سال جاری شاهد رشد ۶۵ درصدی این خدمت در سراسر کشور هستیم.

وی با اشاره به جزئیات خدمت رسانی کاروان‌های سلامت در سال جاری افزود: علاوه بر ارائه خدمات رایگان سلامت محور این کاروان‌ها در حوزه‌های درمانی و دارویی به بیماران نیازمند از سوی پزشکان عمومی و متخصص و پیراپزشکان، با مشارکت خیرین و حامیان ۱۴ هزار و ۲۲۱ بسته معیشتی، بهداشتی، پوشاک و... تهیه و تامین و با کمک ۵ هزار و ۷۱۷ داوطلب جمعیت هلال احمر بین افراد و خانوار‌های کمتر برخوردار توزیع شد.

سلیمی از بهره مندی ۸۹ هزار و ۶۷ نفر از خدمات این کاروان‌ها در شش ماهه نخست سال جاری خبر داد و ارزش خدمات داوطلبانه ارائه شده را ۱۸۷ میلیارد و ۶۲۶ میلیون و ۹۸۶ هزار ریال اعلام کرد.

رئیس سازمان داوطلبان خدمات کاروان‌های سلامت را در راستای دسترسی بهتر مناطق کم برخوردار به امکانات و خدمات پزشکان داوطلب و متخصصان این جمعیت ارزیابی و از زحمات تمامی‌کارکنان و داوطلبان دست اندرکار برگزاری کاروان‌های سلامت جمعیت هلال احمر در طول این ۶ ماه قدردانی کرد.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار