حضور به موقع پلیس مانع خودکشی جوانی در مراغه شد

فرمانده انتظامی شهرستان مراغه گفت: حضور و اقدام موثر و به موقع پلیس مانع خودکشی شهروندی در مراغه شد.

سرهنگ توحید فارسی گفت: در پی کسب خبری مبنی بر اینکه جوانی ۲۲ ساله در یکی از میادین اصلی شهر به علت اختلاف خانوادگی با تیغ اقدام به خود زنی از ناحیه دست کرده و در حالیط که تیغ در دست داشت با تلاش مضاعف و اقدام موثر و میانجی گری به موقع پلیس مانع مرگ و خودکشی وی شد.

وی  افزود: با حضور عوامل گشت کلانتری ۱۱ مشاهده شد که مرد جوان ۲۲ ساله‌ای با تیغ بازوی خود را بریده و در حالی که تیغ در دست داشته و خون نیز از دستش سرازیر شده ضمن تهدید به خود زنی دوباره مانع از مداخله عوامل اورژانس و انتظامی می‌شود.

وی گفت: با اقدام به موقع و مناسب افسر گشت و با استفاده از تکنیک‌های روانشناسی و شگرد‌های خاص پلیسی وی را دعوت به آرامش کرده و در نهایت تیغ را از دستش گرفته و از اقدام دیگر به خودکشی ممانعت و جهت درمان در معیت عوامل انتظامی و اورژانس سریع به بیمارستان منتقل و از مرگ حتمی نجات یافت.

فرمانده انتظامی شهرستان مراغه در پایان با بیان اینکه پلیس در همه حال و در هر زمان حافظ جان، مال و ناموس مردم بوده و شبانه روز در جهت تامین امنیت شهروندان تلاش خواهد کرد، به خانواده‌ها توصیه کرد: با گفتگو و استفاده از مشاوران مجرب مشکلات بین اعضای خانواده به ویژه فرزندان نوجوان و جوان را حل و فصل کنید تا از بروز رفتار‌های پر خطر این چنینی پیشگیری شود.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار