سامانه ۱۴۱ اصفهان رتبه دوم کشور در پاسخگویی به شکایات

رئیس مرکز مدیریت راه‌های اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان اصفهان گفت:۱۴۱ استان اصفهان در پاسخگویی به شکایات رتبه دوم کشور را کسب کرد.

 رئیس مرکز مدیریت راه‌های اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان اصفهان گفت: ۱۶هزار و ۳۵۵ شکایت از ابتدای امسال در سامانه ۱۴۱ استان اصفهان ثبت شد.


مریم تاکی افزود: از ۱۰۲هزار و ۴۵۳ شکایت ثبت شده در کشور، ۱۶هزار و ۳۵۵ شکایت در اداره مدیریت راه‌های این اداره کل ثبت شده است که به طور میانگین ۱۶ درصد مجموع شکایات ثبت شده و رتبه دوم ثبت پس از ستاد مدیریت راه‌های کشور است.


او گفت: از این تعداد ۱۰هزار و ۳۷ شکایت مربوط به مشکلات راه، چهار هزار و ۹۸۸ شکایت در حوزه باری، هزار و ۲۶۳ شکایت در حوزه مسافری، ۲۶ شکایت مربوط به عوارضی‌ها، امداد خودرو و مراکز رفاهی، ۲۲ شکایت در حوزه ایمنی حریم و راه و ۱۹ شکایت درخصوص ترانزیت باری بوده است.

رئیس مرکز مدیریت راه‌های اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان اصفهان افزود: از مجموع شکایات ثبت شده در حوزه مسافر و بار، رسیدگی به پنج هزارو ۷۴۲ شکایت پایان یافته و حدود ۵۰۰ شکایت در جریان است.

تاکی گفت: بیشترین شکایات حوزه بار مربوط به پرداخت نکردن کرایه و نرخ نامتعارف کمیسیون برای حمل بار بوده و نقص فنی خودرو نیز بیشترین میزان شکایات ثبت شده در حوزه مسافری بوده است.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.