فراخوان ارسال اثر به جشنواره ملی هنری فردخت

هنرمندان برای ارسال اثر به چهارمین جشنواره ملی فرهنگی هنری و دانش‌بنیان فردخت در کاشان تا دهم اذر فرصت دارند.

هنرمندان برای ارسال اثر به چهارمین جشنواره ملی فرهنگی هنری و دانش‌بنیان «فردخت» با موضوع طراحی پوشاک ایرانی اسلامی در کاشان تا دهم اذر فرصت دارند.

چهارمین جشنواره ملی فرهنگی هنری و دانش‌بنیان فردخت با موضوع طراحی پوشاک ایرانی اسلامی به میزبانی کاشان شهر جهانی نساجی سنتی با رقابت در سه سطح ویژندها، آزاد و دانشجویی و دانش‌آموزان برگزار می‌شود.


این جشنواره در سه بخش مانتو اجتماع، طراحی مجموعه خانواده و پژوهش برگزار می‌شود.


آخرین مهلت ثبت نام در این جشنواره ملی ۳۰ مهرماه و آخرین مهلت ارسال آثار ۱۰ آذرماه است.


دبیرخانه این جشنواره در کاشان، بلوار شهیدان خاندایی، فرهنگسرای مهر واقع شده است و علاقه مندان می‌توانند آثار خود را به این دبیرخانه ارسال کنند.

جشنواره فردخت برای نخستین بار در سال ۹۹ با همکاری سه نهاد و دانشگاه با موضوع مانتوی اجتماع برگزار و در نهایت، ۴۰ اثر در نمایشگاهی در محل دانشگاه فدک کاشان عرضه شد و ۶ نفر، رتبه برتر انتخاب شدند.

در دوره دوم، این جشنواره با همکاری ۱۲ نهاد و دانشگاه با موضوع طراحی و دوخت مانتوی اجتماع و کالکشن خانواده ضمن عرضه ۱۸۰ اثر در نمایشگاهی در محل خانه تاریخی طباطبایی‌ها با حضور ۱۰ شهر شرکت‌کننده برگزار شد.

سومین دوره در سال ۱۴۰۱ با همکاری ۱۶ دانشگاه و نهاد در موضوعاتی، چون مانتوی اجتماع، طراحی کالکشن خانواده، فرم مدارس و پژوهش به ترتیب با عرضه ۲۵۰، ۱۴۰ و ۳۲ اثر و ضمن مشارکت ۱۲ استان و ۴۰ شهرستان در نمایشگاهی در تالار شهر مجموعه فرهنگی هنری فرهنگسرای مهر کاشان برپا شد.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار