مقدم بودن سلامت مردم بر تولیدات صنعتی

رئیس کل دادگستری استان مرکزی گفت: دستگاه قضایی در راستای اجرای اصل ۵۰ قانون اساسی مبنی بر مقدم بودن سلامت افراد بر صنعت و تولید، موضوع حق دسترسی مردم استان مرکزی به انرژی پاک را پیگیری می کند.

حجت‌الاسلام‌ موسوی   گفت:  نیروگاه شازند دو رصد برق کشور را تأمین می‌ کند و با توجه به وضعیت خاص کشور از نظر تولید و توزیع برق، می‌تواند در شبکه سراسری تأثیرگذار باشد.

او با بیان اهمیت روش های تهیه سوخت برای نیروگاه حرارتی شازند افزود: مسئولان استان همه توان خود را برای تهیه سوخت پاک و جایگزین برای اختصاص به این نیروگاه صرف کرده‌اند و این مطالبه به حق مردم و مسئولان در سفر رئیس جمهور و رئیس قوه قضائیه به استان مطرح و پیگیری شد.

رئیس کل دادگستری استان مرکزی گفت: اکنون نیروگاه حرارتی شازند از سوخت پاک استفاده می‌کند، اما با شروع فصل سرما و استفاده از سوخت پاک در مصارف خانگی، این نیروگاه متأسفانه در تأمین سوخت دچار مشکل می شود و انتظار می رود مسئولان استان برای حل این مشکل بیشتر تلاش کنند تا این نیروگاه به سوخت پاک مجهز شود و دیگر شاهد مشکلات به وجود آمده به علت مصرف سوخت مایع نباشیم.

حجت‌الاسلام‌ موسوی تأکید کرد: هر چند محدودیت ها را می دانیم، اما دستگاه قضایی در راستای اجرای اصل ۵۰ قانون اساسی مبنی بر مقدم بودن سلامت افراد بر صنعت و تولید، با جدیت پیگیر این موضوع است تا حق استان مرکزی از دسترسی به انرژی پاک در کشور را به صورت عادلانه طلب کند و این نعمت برای مردم استان مهیا شود.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.