آمادگی دستگاه‌های خدمات رسان برای مقابله با بحران‌های احتمالی

مدیرکل مدیریت بحران استانداری کهگیلویه و بویراحمد گفت: تمامی ظرفیت‌ها برای خدمات رسانی در برابر بحران‌های احتمالی در ایام سرد سال استفاده شود.

علیرضا نیکروز مدیرکل مدیریت بحران استانداری کهگیلویه و بویراحمد در جلسه ستاد مدیریت بحران با اشاره به بارش‌های سال گذشته گفت: امسال میزان بارش‌ها در پاییز و زمستان بالاتر از نرمال پیش‌بینی شده است.

وی با بیان اینکه طبق پیش‌بینی‌ها بارش‌ها از ابتدای آبان ماه آغاز می‌شود، تصریح کرد: جلسات ستاد مدیریت بحران با حضور همه دستگاه‌های خدمات رسان و شهرداران تشکیل شد.

نیکروز با تاکید بر اینکه پارسال زمستان سختی پشت سر گذاشته شد، افزود: میزان توقع در سال زراعی جاری از دستگاه‌ها مخصوصاً در پایداری شبکه برق، آب و گاز بالا است.

وی خواستار هرس درختان جهت جلوگیری از قطعی برق توسط شرکت توزیع نیروی برق شد.

نیکروز همچنین تاکید کرد: آب و فاضلاب تدابیر لازم را انجام دهد که با قطع برق، آب نیز قطع نشود.

مدیرکل مدیریت بحران استانداری با تاکید بر به روز رسانی امکانات و تجهیزات شهرداری‌ها گفت: لایه روبی جداول توسط شهرداری و رودخانه‌ها توسط آب منطقه‌ای قبل از شروع بارش‌ها انجام شود.

نیک‌روز یادآوری کرد: محیط زیست علوفه حیات وحش را برای ایام سرد سال تأمین و ذخیره کند.

وی بر ساماندهی کوهنوردان توسط اداره کل ورزش و جوانان استان تاکید کرد و گفت: با توجه به اتفاقات سال گذشته در حوزه کوهنوردی و جلوگیری از تکرار چنین حوادثی ساماندهی تیم‌های کوهنوردی انجام شود.

نیکروز در پایان بر بکارگیری ظرفیت همه دستگاه‌ها برای خدمت‌رسانی به مردم تاکید کرد.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.