سرپرست سازمان سیما، منظر و فضای سبز شهرداری زنجان:

سه المان جدید در شهر زنجان نصب می‌شود

سرپرست سازمان سیما، منظر و فضای سبز شهرداری زنجان گفت: سه المان جدید در مناطق مختلف شهر زنجان نصب می‌شود.

مجید دوستی سرپرست سازمان سیما، منظر و فضای سبز شهرداری زنجان با اشاره به موضوع نصب  المان های جدید در شهر زنجان  گفت: این سه المان در نقاط تعیین شده شهر نصب خواهد شد که شامل المان گله آهو، گلدان ملیله و المان غواصان دریادل است.

وی با اشاره به اینکه یکی از رویکردهای سازمان سیما و منظر در نصب المان معرفی ظرفیت‌های شهر در حوزه‌های مختلف است، گفت: با توجه به اینکه استان زنجان هنرمندان مشهوری در حوزه صنایع دستی دارد و در این بخش سرآمد است از همین رو المان‌‎های صنایع دستی در شهر بیشتر نصب می‌شود.

دوستی در ارتباط با مباحث مطرح شده در زمینه المان میدان ۱۵ خرداد نیز افزود: کار این المان به پایان رسیده است و قرار نیست چیزی بیشتر از آنچه هست به المان اضافه شود؛ فقط برای قسمت‌های خالی بالایی المان یک شیء اضافه مانند کتیبه نصب خواهد شد.

سرپرست سازمان سیما، منظر و فضای سبز شهرداری زنجان با اشاره به اینکه کلیات المان هیچ تغییری نخواهد کرد، ادامه داد: فقط یک قطعه خارجی در قالب کتیبه یا هر چیز دیگری به المان الحاق خواهد شد تا فضاهای خالی دور تا دور المان را پُر کند.

وی با اشاره به اینکه کار ساخت این المان توسط معاونت عمرانی شهرداری انجام شده و سازمان سیما و منظر بهره‌بردار است، اضافه کرد: تاکنون طرح‎‌های ارائه شده برای قسمت بالایی المان قابل قبول نبوده و قطعا اگر طرح بهتری پیشنهاد شود نصب آن صورت خواهد گرفت.

دوستی با بیان اینکه کار ساخت و جاگذاری المان‎‌های شهری بر اساس بودجه تصویب شده و اختصاص یافته است، افزود: نمادها و المان شهری که در فضاهای عمومی نصب می‌شوند، علاوه بر افزایش زیبایی بصری شهر موجب معرفی هرچه بهتر مفاخر، مشاهیر و آداب و رسوم شهر به شهروندان به ویژه گردشگران می‌شود.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۰:۲۳ ۲۶ مهر ۱۴۰۲
المان 15 خرداد خیلی خوبه ممنونیم یه کار عالی از شهرداری تشکر می کنیم