۸۰۰ کیلوگرم مواد مخدر در ساوه کشف شد

فرمانده انتظامی ساوه گفت: ماموران انتظامی این شهرستان امسال در ماموریت های مختلف موفق به کشف ۸۰۰ کیلوگرم انواع مواد مخدر شدند.

مجتبی جمالی فرمانده انتظامی ساوه گفت: میزان کشفیات مواد مخدر در سال جاری در این شهرستان در مقایسه با مدت مشابه سال گذشته با یک درصد افزایش به ۸۰۰ کیلوگرم رسیده است.

وی اضافه کرد: در این راستا ۲۵۵ نفر فروشنده مواد مخدر و ۹۱۷ نفر معتاد متجاهر دستگیر و تحویل مقامات قضایی شده اند که در بحث دستگیر افراد متربط با مواد مخدر این شهرستان نیز در سال جاری هفت درصد افزایش وجود دارد.

جمالی یادآور شد: هم اکنون در این شهرستان برنامه ریزی های مختلفی برای مقابله با جرایم مرتبط با مواد مخدر این شهرستان برنامه ریزی شده که پاکسازی مناطی آلوده به این مواد از جمله این رویکردها است.

وی افزود: همین راستا طی مهر ماه سال جاری طرح پاکسازی در ۲ پارک در خیابان های طالقانی و فلسطین برگزار شده و با همکاری دستگاه های متولی در سایر نفاط نیز به مرور زمان بر حسب میزان آلودگی برگزار خواهد شد.

فرمانده انتظامی ساوه گفت: مشارکت مردم یکی از محورهای اصلی موفقیت در برنامه های پلیس است و انتظار می رود این مشارکت در شهرستان با برنامه ریزی متولیان و دستگاه های مرتبط با مبارزه با مواد مخدر بیش از گذشته رشد داشته باشد.

وی با تاکید بر هوشیاری خانواده‌ها در تربیت صحیح فرزندانشان گفت: والدین باید مراقب فرزندانشان باشند تا آنان از آسیب‌های اجتماعی جامعه مصون بمانند.

 

دستگیری عامل تیر اندازی در ساوه

سرهنگ "جمالی" گفت: در پی اعلام گزارشی از مرکز فوریتهای پلیسی ۱۱۰ استان مبنی بر تیراندازی، به سمت درب منزل یک شهروند در شهرستان ساوه، بلافاصله مأموران انتظامی این شهرستان به محل اعزام شدند.

وی افزود: در تحقیقات اولیه پلیس مشخص شد که فردی به سمت منزل یکی از شهروندان اقدام به تیراندازی کرده که علاوه بر ایجاد رعب و وحشت عمومی، موجب ایجاد خسارت به وی شده و سپس بلافاصله از محل متواری شده است.

سرهنگ جمالی تصریح کرد: بلافاصله اقدامات تخصصی پلیس برای دستگیری متهم متواری آغاز شد که در نهایت با تلاش های صورت گرفته مخفیگاهش در استان قم شناسایی و در عملیات پلیسی دستگیر شد.

این مقام انتظامی با بیان اینکه عامل تیراندازی هدفش را از این کار اختلافات قبلی عنوان کرد، بیان داشت: متهم جهت سیر مراحل قانونی تحویل مراجع قضائی داده شد.

فرمانده انتظامی شهرستان ساوه درپایان خاطرنشان کرد: جامعه به هیچ وجه جولانگاه اوباش و مجرمین نخواهد بود و پلیس همواره با افرادی که بخواهند به هر طریقی اقدام به قدرت نمایی و مختل کردن نظم و امنیت عمومی مردم کنند، مقتدرانه و در چارچوب قانون برخورد خواهد کرد.
شهرستان ساوه با بیش از ۳۰۰ هزار نفر جمعیت دومین شهرستان بزرگ استان مرکزی به شمار می آید.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.