آغاز رقابت‌های ملی مهارت در رشته‌های صافکاری و نقاشی خودرو در یزد

مدیرکل آموزش فنی و حرفه‌ای استان یزد گفت: بیست و یکمین دوره مسابقات ملی مهارت در رشته‌های صافکاری و نقاشی خودرو در یزد آغاز شد.

مجید حق جو مدیرکل آموزش فنی و حرفه‌ای استان یزد، تعداد شرکت کنندگان در این رقابت‌ها را ۲۴ نفر بیان کرد و گفت: از این تعداد ۱۵ نفر در رشته صافکاری و ۹ نفر در رشته نقاشی خودرو به رقابت بایکدیگر می‌پردازند.

او با بیان اینکه این رقابت‌ها به مدت چهار روز ادامه دارد اظهار کرد: شرکت کنندگان از ۱۵ استان کشور شامل استان‌های تهران، آذربایجان شرقی، گیلان، لرستان، یزد، قم، هرمزگان، فارس، همدان، کرمان، کرمانشاه، سمنان، خراسان شمالی، خراسان جنوبی و خراسان رضوی در این مسابقات حضور دارند.

مدیرکل آموزش فنی و حرفه‌ای استان یزد با بیان اینکه یک نفر از شرکت کنندگان زن و در رشته صافکاری از استان کرمان در این رقابت‌ها حاضر شده است، افزود: مسابقات ملی مهارت به منظور ارتقای سطح دانش و مهارت نیرو‌های جوان برگزار می‌شود، زیرا نیروی جوان و نیروی کار کشور نیازمند مهارت‌آموزی هستند.

جلال میرجلیلی دبیر اجرایی مسابقات ملی مهارت در یزد هم با بیان اینکه این مسابقات در سه مرحله شهرستانی، استانی و ملی برگزار می‌شود گفت: مسابقات یاد شده برای گروه سنی زیر ۲۲ سال است.

او با بیان اینکه در این مسابقات از استان یزد سه نماینده حضور دارند تصریح کرد: برگزیدگان این رقابت‌ها به اردوی آمادگی که آذر برای شرکت در مسابقات جهانی برپا می‌شود، دعوت می‌شوند.

میرجلیلی تصریح کرد: مسابقات رشته صافکاری و نقاشی خودرو در کشور نزدیک به ۲۰ سال قدمت دارد و میزبانی آن در سال‌های گذشته در تهران و البرز بود اکنون برای نخستین بار است که در یزد برگزار می‌شود.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.