آمادگى براى لایروبى معابر در پایتخت/ نیرو‌ها مستقر هستند

شهردار منطقه۴ گفت: با صدور هشدار سطح نارنجی هواشناسی برای بارش‌ باران اقدامات لازم مانند لایروبی مسیل‌ها و معابر انجام شده است.

علی اصغر کمالی زاده شهردار منطقه ۴ در گفت‌وگو با باشگاه خبرنگاران جوان درباره احتمال بارش و ميزان آمادگى براى لايروبى معابر گفت: نظر به دستور شهردار تهران در رابطه با هشدار شماره ۱۷ سطح نارنجی اداره کل هواشناسی استان تهران برای بارش‌ها، احتمال رخداد رگبار باران، رعدوبرق و وزش باد شدید و گاهی خیلی شدید با اقدامات مدبرانه انجام شده به امید خدا هیچ مشکلی در سطح منطقه پیش نخواهد آمد.

او ادامه داد: با عنایت به احتمال آبگرفتگی معابر، بالا آمدن ناگهانی سطح آب رودخانه‌ها و مسیل‌ها، احتمال طوفان لحظه‌ای و...ضمن نظارت و رصد از لایروبی مناسب انهار، مسیل‌ها، کانال‌های روباز، روبسته و...، نسبت به احراز آمادگی لازم و استقرار نیرو، تجهیزات و ماشین آلات در نقاط حساس و مستعد آبگرفتگی اقدامات لازم صورت گرفت.

کمالی زاده افزود: در این راستا در خصوص پیشگیری از شکستگی درختان فرسوده، سقوط اجزای غیر سازه‌ای سست و موقت، تجهیزات واقع در ارتفاع، جرثقیل های مرتفع و... تمهیدات لازم و پیشگیرانه در نظر گرفته شده است.

شهردار منطقه ۴ در پایان گفت: امیدواریم بارش باران این نعمت خداوندی شهر تشنه‌مان را سیراب کرده و با کمک همکاران خدوم شهرداری این منطقه و مساعدت شهروندان فهیم از این هدیه الهی بهره کافی ببریم.

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار