در دهمین روز عملیات طوفان الاقصی،

حمله صهیونیست‌ها به امدادگران/ آنروا: غزه در حال خفه شدن است

رژیم صهیونیستی به دو مقر نیروهای امداد و نجات در جنوب و شرق غزه و چند بیمارستان حمله کرد که شهید و زخمی برجای گذاشت.

به گزارش شبکه المیادین، پنج تن در حمله صهیونیست‌ها به مقر نیروهای امداد و نجات در کوی التفاح در غزه به شهادت رسیدند. منطقه جبالیا واقع در شمال شهر غزه نیز هدف قرار گرفت که دو تن کشته شدند.

منابع خبری فلسطینی بامداد دوشنبه گزارش دادند که حملات اشغالگران همچنان ادامه دارد و محدوده بیمارستان‌ های الشفا و القدس نیز هدف قرار گرفتند.رژیم صهیونیستی محوطه بیمارستان قدس در تل الهوای غزه را با هدف فشار برای تخلیه آن پنج بار بمباران کرد.هلال احمر فلسطین اعلام کرد که شدت بمباران در اطراف ساختمان قدس به حدی زیادی است که آمبولانس‌ها دیگر قادر نیستند برای اجابت درخواست کمک مجروحان و شهدا اقدام کنند. 

خبرنگار این شبکه خبری گزارش داد که بمباران شدید با بمب‌های قوی در حال گسترش به تمام مناطق نوار غزه است. اردوگاه النصیرات و خان یونس نیز از حمله صهیونیست‌ها در امان نمانده است.براساس این گزارش به دنبال حمله صهیونیست‌ها به منطقه حی الأمل در خان یونس شماری شهید و زخمی شدند و عملیات جستجوی مفقودین در زیر آوار ادامه دارد. شمار زیادی نیز در حمله به منزل خانواده ابو مصطفی و منزل مسکونی دیگر در محله امارات در خان‌یونس شهید و زخمی شدند.

 آنروا: غزه در حال خفه شدن است

فیلیپ لازارینی، کمیسر آژانس امداد و اقدام و کاریابی سازمان ملل متحد برای آوارگان فلسطینی نسبت به شرایط بحرانی غزه هشدار داد و گفت: واقعیت امر این است که غزه درحال خفه شدن است و گویا جهانیان انسانیت خود را اکنون از دست داده‌اند. درست زمانی که دارم با شما صحبت می‌کنم، غزه از کمبود آب و برق رنج می‌برد.

وی ادامه داد: همکارانم در غزه دیگر قادر به ارائه کمک‌های بشردوستانه نیستند. بزودی غذا و دارو در غزه تمام خواهد شد و در هشت روز گذشته اجازه ورود یک قطره آب، یک دانه گندم و یک لیتر سوخت را به نوار غزه نداده‌اند. یادمان باشد که بیش از ۱۶ سال است که غزه محاصره است و بیش از ۶۰ درصد ساکنان آن عملا به کمک‌های غذایی بین‌المللی متکی هستند.

لازارینی از کشته شدن ۱۴ تن از کارمندان این سازمان به دنبال جنگ اخیر در غزه خبر داد و گفت: این آژانس ۱۳ هزار کارمند داشته که اکثر آن‌ها اکنون یا آواره هستند و یا بیرون از منازل خود به سر می‌برند. دست‌کم در حال حاضر ۴۰۰ هزار آواره فلسطینی در مدارس و ساختمان‌های وابسته به آنروا حضور دارند که اکثریت این اماکن فاقد پناهگاه اضطراری هستند. محاصره و بمباران زیرساخت‌ها در منطقه پرجمعیت همچون غزه هرگز صلح و امنیت برای منطقه به بار نخواهد آورد.

گوترش: ورود کمک‌ها به غزه نباید به ابزاری برای معامله تبدیل شود

«آنتونیو گوترش» دبیرکل سازمان ملل از رژیم صهیونیستی خواست که اجازه دسترسی سریع و بدون مانع را به نیرو‌های امدادی برای کمک به غیرنظامیان در نوار غزه بدهد.وی همچنین تاکید کرد که آزادی گروگان‌ها و ورود کمک‌های انسانی به غزه نباید به ابزاری برای معامله میان طرفین تبدیل شود.

شهدای غزه

سازمان ملل: سوخت بیمارستان‌های غزه فقط برای ۲۴ ساعت کافی است

دفتر هماهنگی امور بشردوستانه سازمان ملل اعلام کرد که ذخیره سوخت در تمام بیمارستان‌های نوار غزه تنها برای ۲۴ ساعت کافی است. توقف ژنراتور‌های پشتیبان در بیمارستان‌های نوار غزه هزاران بیمار را در معرض خطر مرگ قرار می‌دهد.

رژیم صهیونیستی از روز‌های گذشته با محاصره همه جانبه نوار غزه آب، برق و سوخت غزه را کاملا قطع کرده است.

پیش از این وزیر بهداشت فلسطین از جامعه بین‌المللی، سازمان ملل متحد و سازمان‌های بین‌المللی حقوق بشری و بشردوستانه درخواست کرد تا از بیمارستان‌ها، مراکز درمانی، آمبولانس‌ها، پرسنل بهداشتی و بیماران و مجروحانی که هر روز در معرض بمباران‌های رژیم صهیونیستی قرار می‌گیرند، فوراً حمایت فوری کنند.

آتش‌بس پنج ساعته در غزه برای خروج اتباع خارجی و ورود کمک‌های بشردوستانه است

شبکه تلویزیونی المیادین گزارش داد: رسانه‌های اسرائیلی تاکید کردند آتش بس در نوار غزه فقط مربوط به خروج اتباع خارجی از نوار غزه و ورود کمک‌های بشردوستانه از گذرگاه رفح است. 

خبرنگار المیادین در قاهره هم اعلام کرد حدود ۱۰۰ دستگاه کامیون حامل هزار تن کمک‌های بشردوستانه در مرز‌های مصر منتظر ورود به نوار غزه است.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۸۰
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
بابائی
۱۸:۴۹ ۲۴ مهر ۱۴۰۲
نتانیاهو و جوبایدن به همراه ارتش اسرائیل در جنگ غزه مرتکب جنایات جنگی و جنایات علیه بشریت شده اند و باید در دیوان کیفری بین‌المللی محاکمه شوند.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۸:۰۴ ۲۴ مهر ۱۴۰۲
دوشنبه ۲۴ مهر ۱۴۰۲ - ۱۷:۵۰
رساندن دارو و مواد غذایی به غزه اصل انسانی است و واجب است بر تمام انسانی. هر کشور کمک کند فردا در مقابل تمام کشورها سربلند است. کشورها مردم غزه را مردم خودشان ببینند. مردم فلسطین حق زندگی دارند. اگر کودکی از کمبود غذا و مواد دارویی جان خود را از دست دهد اه خودش و پدر و مادرش دنیا را با عذاب الهی مواجه می کند.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۶:۴۳ ۲۴ مهر ۱۴۰۲
آمریکا همدست رژیم اسرائیل در نسل کشی فلسطینیان است.
انگلیس همدست رژیم اسرائیل در نسل کشی فلسطینیان است.
فرانسه همدست رژیم اسرائیل در نسل کشی فلسطینیان است.
آلمان همدست رژیم اسرائیل در نسل کشی فلسطینیان است.
Iran (Islamic Republic of)
بابائی
۱۴:۰۷ ۲۴ مهر ۱۴۰۲
اسرائیل و با حمایت همه جانبه آمریکا، انگلیس، فرانسه و آلمان در حال نسل‌کشی در غزه است
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۴:۰۰ ۲۴ مهر ۱۴۰۲
شمر زمانه حرمله زمانه دیو زمانه = صهیونیسم .
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۳:۵۶ ۲۴ مهر ۱۴۰۲
در طول ۱۵ سال اخیر بیش از ۳۵ هزار کودک فلسطینی کشته و زخمی شدند
نهاد‌های آمریکایی چگونه جنایت‌های رژیم صهیونیستی را توجیه می‌کنند؟
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۳:۵۴ ۲۴ مهر ۱۴۰۲
ظلم در فلسطین نمادی روشن از نقض ارزش‌های انسانی است
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۳:۴۷ ۲۴ مهر ۱۴۰۲
عملیات طوفان‌الاقصی اولین مرحله از فروپاشی زودرس رژیم جعلی صهیونیستی است/ بمباران ساختمان‌ها در هیچ منطقی نشان قدرت نیست
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۳:۳۱ ۲۴ مهر ۱۴۰۲
منتظر یک اشاره برای ورود به میدان غزه هستیم
که این گروه مقاومت، آماده ورود به میدان نبرد غزه است و هیچ کمکی را دریغ نخواهد کرد.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۳:۲۶ ۲۴ مهر ۱۴۰۲
طوفان الاقصی به یک نبرد جهانی تبدیل شد
حضور وزیر دفاع آمریکا در سرزمین‌های اشغالی و شرکت در شورای‌عالی جنگ رژیم صهیونیستی به مفهوم نشان دادن چراغ سبز به رژیم صهیونیستی برای کشتار ملت مظلوم فلسطین تلقی می‌شود.
Iran (Islamic Republic of)
اعتراض
۱۳:۲۱ ۲۴ مهر ۱۴۰۲
اسرائیل و با حمایت آمریکا و غرب هنوز اجازه ارسال کمک‌ها به غزه را نداده است
متاسفانه اسرائیل جنایتکار و در سایه سکوت بی شرمانه سازمان های بین المللی خیانتکار هنوز اجازه ارسال کمک‌های بشردوستانه به غزه را نداده است
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۳:۱۸ ۲۴ مهر ۱۴۰۲
اسرائیل و با حمایت آمریکا و غرب هنوز اجازه ارسال کمک‌ها به غزه را نداده است
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۳:۱۸ ۲۴ مهر ۱۴۰۲
لعنت خدا بر صهیونیست کودک کش
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۳:۱۶ ۲۴ مهر ۱۴۰۲
دوشنبه ۲۴ مهر ۱۴۰۲ - ۰۷:۵۵

جنایات رژیم صهیونیستی مصداق «نسل‌کشی» است
بی‌تردید وقایع این روزها در مورد مردم مظلوم فلسطین می‌تواند مصداق مهمی جنایت ژنوسید (نسل کشی) باشد و سازمان ملل هم اگر نمی‌خواهد درگیر سیاست پشت صحنه باشد و کارکرد واقعی داشته باشد باید از گستره جنایت صهیونیست‌ها علیه مردم غزه ممانعت به عمل آورد و اقدام سریع نماید؛ زیرا جان حدود ۲.۳ میلیون غیرنظامی و زن و کودک بیگناه، فقط به دلیل داشتن وصف گروه ملی فلسطینی در معرض خطر انهدام کلی یا جزیی قرار گرفته است.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۳:۱۵ ۲۴ مهر ۱۴۰۲
دوشنبه ۲۴ مهر ۱۴۰۲ - ۰۷:۵۸
مراجع بین‌المللی و سازمان ملل از چه صلاحیتی برای ورود به چنین جنایاتی برخوردار هستند؟
بی‌تفاوتی مراجع بین‌المللی هیچ توجیهی ندارد
همان طور که ذکر شد در روزهای اخیر علیرغم اینکه بعضی رسانه‌ها و افراد سعی در کتمان حقیقت داشتند، ابعاد و گستره وقوع جنایت جنگی و نسل‌کشی در غزه آشکار شده و حتی به اعتراض‌بین المللی تبدیل شده است. لذا دیگر هیچ توجیهی برای بی تفاوتی مراجع بین‌المللی در مقابل ارتکاب جنایت علیه ملت فلسطین وجود ندارد.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۳:۱۴ ۲۴ مهر ۱۴۰۲
دوشنبه ۲۴ مهر ۱۴۰۲ - ۰۸:۰۶
هر چه میتونید انسانهای بی گناه رو بکشید که زبانه های آتش دوزخ در انتظار شما است. این بار اگر مقامات آمریکایی واژه حقوق بشر را به کار بردند باید دهانشان را خرد کرد. البته انتظاری از تروریست های آمریکایی نیست که از مردم غزه حمایت کنند. آمریکایی ها در غصب سرزمین های دیگران و نسل کشی انسانها گوی سبقت را از صهیونیستها ربوده اند. بیش از 110 میلیون سرخپوست را در سرزمین آمریکا قتل عام کردند و سرزمین های آنها را اشغال و غصب نمودند. 60 میلیون سیاهپوست را از آفریقا به بردگی کشاندند تا آمریکای امروزی بر پایه قتل و ترور و خونریزی و غارت اموال دیگران بوجود بیاید
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۳:۱۴ ۲۴ مهر ۱۴۰۲
دوشنبه ۲۴ مهر ۱۴۰۲ - ۰۸:۱۷
جنایات رژیم صهیونیستی در غزه هیچ حد و مرزی ندارد
جنایات اسرائیل در غره هیچ حد و مرزی ندارد و باید جلوی این اقدامات ضدبشری گرفته شود.
متاسفانه شورای امنیت سازمان ملل در اعمال قطعنامه‌های خود برای تحقق مطالبات ملت فلسطین ناکام ماند و به همین دلیل‌ آپارتاید رژیم اسرائیل علیه فلسطینیان شدت گرفته است.‌
اسرائیل با تهاجم و اشغالگری درپی نسل کشی فلسطینیان است و اگر جامعه جهانی مانع این رژیم نشود سرزمین‌های اشغالی فلسطین تبدیل به خاکستر خواهد شد.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۳:۱۴ ۲۴ مهر ۱۴۰۲
دوشنبه ۲۴ مهر ۱۴۰۲ - ۰۸:۲۰
مردم فلسطین یکی از بدترین بی‌عدالتی‌ها در جهان معاصر را تجربه می‌کنند و اسرائیل باید سیاست اشغالگری را کنار بگذارد.وی با انتشار تصویری از کودکان شهید فلسطینی نوشت
این عکس‌ها مربوط به کودکان فلسطینی است که توسط اشغالگران سرزمینشان به قتل رسیده‌اند. تنها راه خوابیدن کودکان اسرائیلی در شرایط آرامش این است که کودکان فلسطینی در آرامش بخوابند. جنگ هرگز این امر را محقق نخواهد کرد.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۳:۱۳ ۲۴ مهر ۱۴۰۲
جنایات رژیم صهیونیستی مصداق «نسل‌کشی» است/ بی‌تفاوتی مراجع بین‌المللی هیچ توجیهی ندارد
بی‌تردید وقایع این روزها در مورد مردم مظلوم فلسطین می‌تواند مصداق مهم جنایت نسل‌کشی باشد و سازمان ملل هم اگر نمی‌خواهد درگیر سیاست پشت صحنه باشد و کارکرد واقعی داشته باشد باید از گستره جنایت صهیونیست‌ها علیه مردم غزه ممانعت به عمل آورد.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۳:۰۹ ۲۴ مهر ۱۴۰۲
اسرائیل در حال نسل‌کشی در غزه است
که رفتار رژیم صهیونیستی در غزه و محروم کردن صدها هزار نفر از آب و برق و غذا، می‌تواند «جنایت جنگی و نسل‌کشی برنامه‌ریزی شده» تعریف شود.
Iran (Islamic Republic of)
اعتراض
۱۲:۴۶ ۲۴ مهر ۱۴۰۲
ارتش رژیم صهیونیستی: حماس 200 نفر را گروگان گرفته است
ارتش رژیم صهیونیستی جنایتکار هم در این مدت 10 روز بیش از 900 نفر مردم مظلوم، بی دفاع و بی گناه فلسطینی را گروگان گرفته است
Iran (Islamic Republic of)
اعتراض
۱۲:۳۹ ۲۴ مهر ۱۴۰۲
مدعیان حقوق بشر چشم خود را بر جنایات صهیونیست‌ها در غزه بسته‌اند
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۲:۲۹ ۲۴ مهر ۱۴۰۲
رژیم صهیونیستی در نوار غزه از فسفر سفید استفاده کرده است.
تجاوز به نوار غزه با حمایت آمریکاست.
Iran (Islamic Republic of)
بابائی
۱۲:۲۰ ۲۴ مهر ۱۴۰۲
مدعیان دروغین حقوق بشر از سال 1945 تاکنون ثابت کردند که بویی از انسانیت نبرده اند.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۲:۱۴ ۲۴ مهر ۱۴۰۲
سلام،وقتی اسرائیل صهیونیسم به امداد گران و بیمارستان و خبرنگاران و اسیران و بی گناهان و بچه ها و خانواده ها حمله می‌کنند هم متجاوز گرن نه خدا رو قبول دارند نه دین یهود نه مسیح نه انسانیت کلا پست ترین دولت وملت هستند اینها باید از روی زمین محو و نابود بشن .
Iran (Islamic Republic of)
اشکان مرادی
۱۲:۱۲ ۲۴ مهر ۱۴۰۲
اسلحه و تجهیزات به ما بدهید تا بریم جهاد در راه خدا انجام بدیم .
اسرائیل به گوش باش وای به روزی که رهبرم حکم جهادم دهد
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۲:۱۱ ۲۴ مهر ۱۴۰۲
سیستان بلوچستان مظلوم.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۲:۰۳ ۲۴ مهر ۱۴۰۲
دولت‌های حامی رژیم صهیونیستی در قتل کودکان و زنان شریک هستند
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۱:۵۲ ۲۴ مهر ۱۴۰۲
این اقدام از نظر ما غیرقابل قبول است و گفتیم این اقدام کمکی به تحکیم ثبات و امنیت در منطقه نمی‌کند. بارها گفتیم راهبرد رژیم صهیونیستی در منطقه ایجاد ناامنی است. آنانی که فکر می‌کردند عادی سازی روابط با این رژیم می‌تواند بازدارنده جنایات آنها علیه ملت فلسطین باشد آنچه در حال رخ دادن است نشاندهنده آن است که تصورات آنها درست نبوده است. اگر گمان می‌کردند در پرتو ایجاد روابط با رژیم می‌توانستند امنیت خود را تامین کنند شاهدند که این رژیم از تامین امنیت خود ناتوان است.
حرکت برخی‌ به سمت عادی سازی روابط با این رژیم تاثیری بر تصمیم ملت فلسطین و اراده آنها برای مقابله با رژیم صهیونیستی و آزادی سرزمینشان نخواهد داشت. ملت فلسطین اخیر نشان داد که از اراده و خواست و توان و قدرت لازم برای مقابله با اقدامات ضد انسانی این رژیم برخوردار است و در تلاش برای آزادسازی سرزمین خود از هیچ اقدامی فروگذار نخواهد کرد. این ملت فلسطین است که نسبت به سرنوشت خود تصمیم می گیرد و آن را رقم خواهد زد.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۲:۲۳ ۲۴ مهر ۱۴۰۲
نظرخودتان را بذاردر کوزه نظرملت مهم هست نه نظر کاسبان
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۱:۵۱ ۲۴ مهر ۱۴۰۲
آنچه در غزه رخ داد جنایت جنگی است. قطع آب و ممانعت از ورود دارو و تجهیزات پزشکی توسط این رژیم انجام می‌شود و این اقدامات با واکنش ملت فلسطین مواجه خواهد شد. شاهد حضور چشمگیر و گسترده ملت‌‌هایی هستیم که در شهرها و کشورهای مختلف به حمایت از ملت مظلوم فلسطین و محکومیت جنایت صهیونیست‌ها تظاهرات برگزار کرده‌اند.
تداوم این رویکرد وحشیانه می‌تواند فضای منطقه‌ای را ملتهب و شرایط را از کنترل خارج کند. در صورت استمرار چنین سیاست غیرانسانی همه احتمالات وارد است. ملت فلسطین حق دفاع از خود را دارد. مقاومت در منطقه چشم خود را به روی جنایات صهیونیست‌ها نخواهد بست. این وضعیت می‌تواند شرایط را در منطقه از کنترل خارج کند.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۱:۵۰ ۲۴ مهر ۱۴۰۲
در پرتو پیگیری‌های انجام شده فضای خوبی ایجاد شده است و آقای رئیسی از ظرفیت‌های دیپلماسی عالی استفاده و با جدیت وارد روند شد و تماس‌های خوبی را با مقامات عالی برخی کشورها انجام داد. قرار شد اجلاس کمیته اجرایی سازمان همکاری اسلامی در روز چهارشنبه در سطح وزرای خارجه در جده و در مقر این سازمان برگزار شود. تا جایی که تا این لحظه اطلاع دارم تعداد قابل توجهی از وزرای خارجه کشورها برای حضور در این اجلاس اعلام آمادگی کردند و سند و بیانیه‌ای منتشر خواهد شد.
تلاش‌‌ها و تحرکات دستگاه دیپلماسی با جدیت ادامه دارد. درجه اول پایان دادن به این جنایات جنگی و نقض فاحش حقوق بشری است که توسط این رژیم در حال انجام است و مستندسازی این موضوع یک ضرورت است. هم مجامع بین‌المللی و هم سازمان‌های مردم نهاد می‌توانند در این خصوص اقدام کنند. هم ملت فلسطین در این زمینه به عنوان ملتی که حقوق مسلم و طبیعی و حقوق اولیه آنها به صورت فاحش نقض شده است و هم مجامع بین‌المللی و حقوق بشری مسؤولیت دارند که در این زمینه اقدام کنند.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۱:۴۹ ۲۴ مهر ۱۴۰۲
ایران به عنوان کشور مسؤول و متعهد به پیگیری حقوق مظلومان در جهان در ارتباط با مسأله فلسطین همواره با حساسیت و دقت حمایت از حقوق ملت مظلوم فلسطین را مورد توجه و پیگیری قرار داده است. در مورد تحولات اخیر ایران هم در حوزه سیاسی و هم بین‌المللی تلاش‌های خود را برای حمایت از ملت مظلوم فلسطین افزایش داده است. اولویت اصلی پایان دادن به کشتار بی رحمانه فلسطینی‌ها در نوار غزه و پایان دادن به محاصره غزه توسط صهیونیست‌هاست و اینکه جنگ علیه شهروندان غزه و فلسطین خاتمه یابد و امکانات درمانی به غزه گسیل شود. آمار تکان دهنده‌ای از میزان شهدای شهروندان فلسطینی که اکثریت جمعیت شهید از کودکان و زنان بودند را جهانیان شاهدند. میزان مجروحان به بالای 10 هزار نفر بالغ شده است.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۲:۲۹ ۲۴ مهر ۱۴۰۲
دوست پیگیر مدافع حقوق مظلومان آیا مسلمانان استان سینگ درچین ابغوریا مظلوم هستند یانه؟آیا میدانی مسلمانان چین حتی پخش اذان درمیاره مساجدراندارند؟آیا میدانی نمی‌توانند نوزاد متولد شده را خودشان بزرگ کنند؟آیا میدانی آمریکا مسلمان ابغوریا بخواهد به روستا وکالت دیگری برود ازچندجا بازجویی وعلت سفرازوی پرسیده میشود؟ایامیدانی مسلمانان درابغوریا حق عزاداری وبرپایی جشن درمساجدها راندارند؟آیا میدانی به مسلمانان ابغوریا پاسپورت برای سفربه مکه رانمیدهند؟و.......اول اگرصداقت دارید ومنابع مظلومان جهان هستید بروید ۵۰میلیون مسلمانان استان سینگ را آزاد کنید تا نوبت غزه فرابرسد
Iran (Islamic Republic of)
بابائی
۱۱:۴۷ ۲۴ مهر ۱۴۰۲
بمباران مردم مظلوم، بی دفاع و بی گناه غزه توسط ارتش رژیم کودک کش صهیونیستی با حمایت آمریکا و غرب نسل کشی است و جنایت جنگی و جنایت علیه بشریت بوده است.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۰:۵۳ ۲۴ مهر ۱۴۰۲
رهبران حماس و خانواده هاشون تو قطر و کشور دیگه در ثروت مردم بی گناه فلسطین زیر موشک ، حالا گریه کن بازم
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۰:۲۷ ۲۴ مهر ۱۴۰۲
صهیونیسمها دیوانه شده اند
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۱:۵۲ ۲۴ مهر ۱۴۰۲
از اول حیوان وحشی و دیوانه بودند
Iran (Islamic Republic of)
عمار .
۱۰:۱۷ ۲۴ مهر ۱۴۰۲
بسم رب الشهدا و الصدیقین : انشاءالله و به اذن الله به زودی زود صهیونیستها و آمریکایی‌ها در فلسطین و دریای مدیترانه به عذابهای الهی به بلیات طبیعی بسیار سخت دچار می شوند در هم کوبیده می شوند نابود می شوند به سیل زلزله سونی گرداب طوفان شدید دچار می شوند نابود می‌شوند و خداوند اینچونین اراده کرده که امت واحده رسول الله ص ‌پیروز و دشمنانشان نابود کردند . والسلام و صلوات التماس دعا .
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۰:۴۶ ۲۴ مهر ۱۴۰۲
باانشالله وماشالله کاردرست نمی‌شود عمارنادان اگرفقط بادعاها ونفرین پیرزنانه اگردرست میشد پیامبراکرم ص ومعصومین ع بجای جنگیدن می‌نشستند دعا ونفرین می‌کردند که هزاران البته هم معصوم بودن وهم مقرب خدا شماهاکه حتی نمازیومیه را نمی‌توانید مدعی ویرانگری هستیدخخخخ
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۱:۵۹ ۲۴ مهر ۱۴۰۲
۱۰:۴۶دقیقه برنده ترین و قدرتمندترین سلاح در این لحظه وجنگها دعا و نفرین است از ته قلب مومن باشی اثر می‌کنده اینکه شعار بدهی .این خداست که که همه کارها دست اوست شما طرز نوشتن ماشاءالله وان شاءالله رو هم یاد بگیرید.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۰:۰۳ ۲۴ مهر ۱۴۰۲
دیگه آدم می مونه برای کدام شهید گریه کند.
از بس که بُعد جنایت صهیونیست بالا است
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۲:۵۷ ۲۴ مهر ۱۴۰۲
برای مسلمانان چچن وابغوریا چین هم گریه کن
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۹:۴۲ ۲۴ مهر ۱۴۰۲
دنیا ۷۵ سال مرده
سازمان ملل
شورای امنیت
شورای حکام
حقوق بشر
همگی به خواب عمیق مرگ خود خواسته فرو رفتن
اگر ملتها الان صدای مظلومیت غزه رو میشنوند بخاطر مقاومت غزه ست
Iran (Islamic Republic of)
علب
۱۱:۲۳ ۲۴ مهر ۱۴۰۲
اشتباهی منفی دادم
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۹:۲۱ ۲۴ مهر ۱۴۰۲
سازمان ملل ، معنا و مفهومی ندارد !!!
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۰:۰۴ ۲۴ مهر ۱۴۰۲
اگر سازمان ملل به وظایفش عمل می کرد الان نباید ظلم های رژیم صهیونیستی وجود داشته باشد.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۹:۱۷ ۲۴ مهر ۱۴۰۲
مردم غزه مثل بعضی از اقلیت مردم ایران بسیارساده لو هستند اسماعیل هنیه و مسئولان حماس درایران و قطربه همراه خانواده هایشان با درآمدنفتی ایران امورات خوشی را می‌گذرانند ولی مردم ومخصوصا زنان وکودکان زیربمباران درکشورهای بامرگ دست وپنجه نرم می‌کنند امثال هنیه ها تا وقتی جیبشان پرسپولیس باشد در ومردم غزه برای آنان سخت هست همچنان مسئولان ما درک وشعور معیشت مردم و تولید ۷۵میلیون فقیر را ندارند
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۰:۴۴ ۲۴ مهر ۱۴۰۲
منفی دهندگان مذهبی دروغ میگه ؟ خانواده های مقاومت کجان خونشون از مردم فلسطین رنگی تره ،جنگ اینا راه انداختن خودشون خانواده هاشون قطر و بسیاری از کشور های دیگن ، حالا تو گریه کن برای فهم خودت گریه کن
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۹:۱۰ ۲۴ مهر ۱۴۰۲
طوفان قدس تموم شد ؟
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۸:۴۸ ۲۴ مهر ۱۴۰۲
واکنش برای استفاده رژیم صهیونیستی از بمب فسفری و خوشه ای بسیار کم بوده است چرا ؟
Netherlands
ناشناس
۰۸:۴۵ ۲۴ مهر ۱۴۰۲
رهبر عزیزم خواهش می کنم حکم جهاد بدین تا بریم برای مبارزه با اسرائیل
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۹:۱۳ ۲۴ مهر ۱۴۰۲
چرا رهبری را بهانه می کنی ! حکم جهاد لازم نیست شما میتونی خودت بری . حکم جهاد همه مسلمین را واجب الاجرا می کنه . اگه که دوست داری هیچ بهانه ای وجود نداره
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۹:۱۳ ۲۴ مهر ۱۴۰۲
بشین سرجات حکم جهاد بدید خخخخ
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۹:۳۵ ۲۴ مهر ۱۴۰۲
۹:۱۳ تو چون غیرت و شرف نداری این چیزا حالیت نیست .
Germany
صابرخدایی
۰۹:۴۶ ۲۴ مهر ۱۴۰۲
جوگیر نشو لطفا همینجا جهاد کن
Germany
ناشناس
۰۹:۵۰ ۲۴ مهر ۱۴۰۲
حمله به فستیوال برای دفاع از اسلام نبود
بلکه برای بهانه حمله یهودی ها بود!
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۰:۴۶ ۲۴ مهر ۱۴۰۲
ما یه سری لات مجازی داریم یه سری مذهبی مجازی به همه کس قسم اگه این بره
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۸:۳۸ ۲۴ مهر ۱۴۰۲
سربازان صهیونیسمی در حال فرار همراه نیروهای شخصی در حال خارج شدن از فلسطین اشغالی هستند
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۰:۴۷ ۲۴ مهر ۱۴۰۲
دیشب خواب دیدی
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۸:۳۷ ۲۴ مهر ۱۴۰۲
حتما باز حماس از مردم و نیروهای امدادی بعنوان سپر انسانی استفاده کرده
Iran (Islamic Republic of)
مهدی
۰۸:۳۰ ۲۴ مهر ۱۴۰۲
بابا انقده طوفان طوفان نکنین.چه طوفانی
کجاش طوفانه.دهن فلسطینیا رو آسفالت کردن. حماس یه حرکتی زد بجاش مردم بی گناه کشته میشن.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۹:۲۲ ۲۴ مهر ۱۴۰۲
فضولی نکن !!
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۰:۱۲ ۲۴ مهر ۱۴۰۲
اینا این چیزا حالیشون نمیشه
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۸:۲۸ ۲۴ مهر ۱۴۰۲
حمایت از فلسطین در عربستان ممنوع شد !
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۸:۲۸ ۲۴ مهر ۱۴۰۲
خدا لعنتشون کنه بخصوص سازمان ملل رو که فقط ی سازمان نمایشی هست
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۸:۱۹ ۲۴ مهر ۱۴۰۲
سربازان وافسران اینتایاهو از خفت وخواری این جنگ فرار کردند
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۸:۰۴ ۲۴ مهر ۱۴۰۲
کشتار هزاران زن و بچه که برای دفاع از خود نیست، اسراییل این کشتار جمعی را هر چند وقت یکبار فقط برای گسترش طلبی و نسل کشی مردم بی دفاع فلسطین به راه میاندازد. این وسط جیب سردمداران آمریکا و انگلیس و فرانسه و آلمان را هم پر می‌کند. این ملت فلسطین هستند که به حق بایست به هر وسیله‌ای از حقوق خود دفاع کنند.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۷:۵۲ ۲۴ مهر ۱۴۰۲
غلط کردند برای کیف کردن خودشون حمله کردند.
Iran (Islamic Republic of)
بابائی
۰۷:۴۲ ۲۴ مهر ۱۴۰۲
اسرائیل جنایتکار جرأت حمله به حماس را ندارد و تاکنون هم نداشته است.
تجاوزات، جنایات وحشیانه، وحشی گری و انسانی اسرائیل و مزدورانشان فقط کشتار زنان و کودکان در غزه بوده است
تجاوز هوایی رژیم کودک کش صهیونیستی با حمایت و پشتیبانی همه جانبه آمریکا و غرب به نوارغره هیچ ارتباطی و ربطی به جنگ حماس ندارد و تاکنون هم نداشته است.
جنگ اسرائیل جنایتکار با حماس نیست و در این مدت 10 روز هم برای مردم دنیا ثابت شده است.
اسرائیل جنایتکار در این مدت 10 روز 100 درصد فقط زنان و کودکان مظلوم، بی دفاع و بی گناه غزه را بمباران و قتل عام کرده است و هنوز هم بمباران و قتل عام می کند.
جلوگیری از ورود آب و غذا به غزه جنایت جنگی و جنایت علیه بشریت است.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۹:۰۳ ۲۴ مهر ۱۴۰۲
پس بهتر نیست حماس خودش رو از قایم کردن داخل مردم دست برداره و مردمش رو سپر نکنه
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۷:۳۹ ۲۴ مهر ۱۴۰۲
خوب فقط باشعار میخواهید اسرائیلو از بین ببرید اسرلییل خودش ازبین نمیره باید عملی هم نشون بدید
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۷:۳۸ ۲۴ مهر ۱۴۰۲
که چی این همه ادم کشتین
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۷:۳۸ ۲۴ مهر ۱۴۰۲
دهمین روز جنگ غزه: ۲ هزار و ۶۷۰ شهید و ۹ هزار و ۶۰۰ زخمی
جنایات رژیم صهیونیستی در غزه هیچ حد و مرزی ندارد
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۷:۳۸ ۲۴ مهر ۱۴۰۲
دهمین روز جنگ غزه: ۲ هزار و ۶۷۰ شهید و ۹ هزار و ۶۰۰ زخمی
جنایات رژیم صهیونیستی در غزه هیچ حد و مرزی ندارد
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۷:۳۷ ۲۴ مهر ۱۴۰۲
دهمین روز جنگ غزه: ۲ هزار و ۶۷۰ شهید و ۹ هزار و ۶۰۰ زخمی
جنایات رژیم صهیونیستی در غزه هیچ حد و مرزی ندارد
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۷:۳۷ ۲۴ مهر ۱۴۰۲
دهمین روز جنگ غزه: ۲ هزار و ۶۷۰ شهید و ۹ هزار و ۶۰۰ زخمی
جنایات رژیم صهیونیستی در غزه هیچ حد و مرزی ندارد
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۷:۳۶ ۲۴ مهر ۱۴۰۲
جنایات رژیم صهیونیستی در غزه هیچ حد و مرزی ندارد
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۷:۳۶ ۲۴ مهر ۱۴۰۲
جنایات رژیم صهیونیستی در غزه هیچ حد و مرزی ندارد
Iran (Islamic Republic of)
کامران
۰۷:۲۵ ۲۴ مهر ۱۴۰۲
انشاالله هر چه زودتر جنگ تمام شود ، خدایا خودت کمک حالشان باش ، خیلی دردناکه .
آخرین اخبار