تکمیل ظرفیت سوخت دوم نیروگاه‌های فارس آغاز شد

مدیر شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی منطقه فارس گفت: با استفاده نیروگاه‌های استان از سوخت دوم به طور متوسط روزانه دو میلیون و ۶۰۰ هزار لیتر نفت گاز به آنان تحویل می‌شود.

اسداله طاهری از ارسال روزانه سوخت دوم به نیروگاه‌های استان ازشهریور ماه سال جاری خبرداد و گفت: با برنامه ریزی‌های صورت گرفته این روند بدون وقفه در حال انجام و تا تکمیل شدن ظرفیت آنان قبل از شروع فصل سرما ادامه می‌یابد.

مدیر منطقه فارس با بیان این که نیروگاه‌ها عمده‌ترین مصرف کننده و تحویل گیرنده سوخت در حوزه صنایع هستند افزود: بطور میانگین روزانه دو میلیون و ۶۰۰ هزار لیتر نفت‌گاز به سه نیروگاه کازرون، جهرم وحافظ بارگیری وتحویل می‌شود.

طاهری، با قدردانی از همکاری و تلاش‌های شرکت‌های حمل ونقل فرآورده‌های نفتی و رانندگان نفتکش درچرخه سوخت‌رسانی گفت: سوخت ارسالی به نیروگاه‌های ذکرشده از استان‌های بوشهر، خوزستان وهرمزگان تامین و ارسال می‌شود.

او با تاکید بر تکمیل ظرفیت سوخت دوم نیروگاه‌ها قبل از شروع فصل سرما اظهارکرد: تاکنون ۵۰ درصد ظرفیت سوخت دوم نیروگاه‌های برق در استان تکمیل و نفت‌گازمورد نیاز تا تکمیل ظرفیت ذخیره‌سازی بصورت روزانه ارسال و تحویل می‌شود.

این مقام مسئول، برگزاری جلسات با شرکت گاز استان، انجام بازدید‌های مشترک با سازمان‌های ذیربط و استفاده حداکثری از ظرفیت‌های حمل ونقل فرآورده‌های نفتی را از جمله اقدامات موثر منطقه برای تامین به موقع سوخت نیروگاه‌ها و کارخانجات سیمان استان برشمرد.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار