خدمات رسانی اورژانس زاهدان در ۳۶ هزار و ۹۵۶ ماموریت امدادی

رئیس اورژانس پیش بیمارستانی دانشگاه علوم پزشکی زاهدان گفت: کل ماموریت‌های اورژانس ۱۱۵ دانشگاه علوم پزشکی زاهدان در شش ماهه نخست امسال ۳۶ هزار و ۹۵۶ مورد بوده است.

  علی عبدالرزاق نژاد رئیس اورژانس پیش بیمارستانی دانشگاه علوم پزشکی زاهدان گفت:   کل ماموریت‌های حوادث ترافیکی شهری و جاده‌ای اورژانس ۱۱۵ دانشگاه زاهدان از فروردین تا پایان شهریور ۱۴۰۲ در مجموع ۶ هزار و ۵۰۵ مورد بوده است که شاهد افزایش ۳۱ درصدی تصادفات شهری و افزایش ۲۱ درصدی حوادث ترافیکی جاده‌ای نسبت به مدت مشابه سال قبل هستیم.
 
وی ادامه داد: در بازه زمانی فروردین لغایت شهریورماه ماه ۱۴۰۲ متاسفانه ۱۵۴ نفر از هم استانی‌های عزیزمان به علت حوادث ترافیکی شهری و جاده‌ای جان خود را از دست داده اند.
 
دکتر عبدالرزاق نژاد ادامه داد: ۷۹۷۷ نفر از مصدومین این حوادث جاده ای، برای دریافت خدمات اورژانسی و درمان تکمیلی به مراکز درمانی دانشگاه علوم پزشکی زاهدان منتقل شده اند، همچنین تعداد کل ماموریت‌های زنان و زایمان در این بازه زمانی ۱۰۲۹ مورد بوده است.
 
وی افزود: با توجه به مسافت‌های طولانی بین شهری و پراکندگی جمعیت در استان، و به دنبال ارائه سریع‌تر خدمات به افراد نیازمند دریافت خدمات درمانی ۳۲ ماموریت توسط بالگرد اورژانس پیش بیمارستانی دانشگاه علوم پزشکی زاهدان در این بازه زمانی صورت گرفته است که طی آن ۴۱ مصدوم و بیمار به مراکز درمانی منتقل شده اند.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار