پیش‌بینی وزش باد از فردا در اردبیل

مدیرکل هواشناسی استان اردبیل گفت: بر اساس نقشه‌های هواشناسی با نفوذ سامانه ناپایدار در سطح اردبیل وزش باد جنوبی در برخی مناطق پیش‌بینی می‌شود.

مجید کوهی در رابطه با آخرین وضعیت هواشناسی استان با اشاره به تداوم روند افزایشی دمای هوا در اردبیل اظهار کرد: از فردا با نفوذ سامانه ناپایداری به استان تا روز‌های پایانی هفته جو استان ناپایدار خواهد شد.

او افزود: فردا وزش باد جنوبی تند تا گاهی نسبتاً شدید و تداوم افزایش دما در مناطق مرکزی و جنوبی انتظار می‌رود، ضمناً رگبار باران در برخی نقاط استان پیش‌بینی می‌شود.

مدیرکل هواشناسی استان اردبیل بیان کرد: طی روز‌های سه شنبه و چهارشنبه با شمالی شدن جریانات و شارش رطوبت خزری بر میزان ابرناکی افزوده شده و از دمای هوا کاسته می‌شود.

کوهی با بیان اینکه بارش‌ها به صورت بارش خفیف باران و باران ریزه بخش‌های وسیع‌تری از استان را تحت تأثیر خود قرار خواهد داد، گفت: وزش باد شرقی نیز در مناطق شمالی و مرکزی تند تا نسبتاً شدید خواهد بود.

او با اشاره به اینکه از روز پنج شنبه ضمن افزایش دما بر شدت ناپایداری‌ها افزوده خواهد شد و شاهد وزش باد و بارش باران در اکثر مناطق استان خواهیم بود؛ خاطرنشان کرد: توجه به هشدار هواشناسی سطح زرد شماره ۵۳ اداره کل هواشناسی استان اردبیل به هم استانی‌ها توصیه می‌شود.

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.