سازمان فرهنگ و ارتباطات اسلامی حمله تروریستی به بغلان را محکوم کرد

سازمان فرهنگ و ارتباطات اسلامی در بیانیه‌ای ضمن محکومیت حمله تروریستی به مسجد شیعیان در بغلان اعلام کرد ادعای مبارزه با داعش از سوی رسانه‌های غربی و صهیونیستی، دروغین است.

سازمان فرهنگ و ارتباطات اسلامی در پی حمله تروریستی به مسجد شیعیان افغانستان که منجر به شهادت و زخمی شدن تعدادی از نمازگزاران شد بیانیه‌ای صادر کرد.

در پی اقدام تروریستی صورت گرفته در افغانستان، سازمان فرهنگ و ارتباطات اسلامی وقوع این جنایت کوردلانه را به تمامی پیروان اهل بیت عصمت و طهارت (ع) و انسان‌های آزاده دنیا، خصوصا بازماندگان شهدای این واقعه تسلیت گفت. در این بیانیه‌ای آمده است که تروریست‌های تکفیری داعش بار دیگر دست به جنایتی علیه شیعیان افغانستان زده و ده‌ها نمازگزار را در شهر پلخمری در شمال این کشور شهید و زخمی کردند. همزمانی این عملیات تروریستی با جنگ رژیم صهیونیستی به نوار غزه، بار دیگر از ماهیت واحد هر دو جریان تروریستی و تعلق خاطر مطلق تروریسم تکفیری به صهیونیسم پرده بر می‌دارد.

در بیانیه آمده است تروریست‌های داعش نه تنها اسلحه خود را به سوی آمریکا و رژیم اشغالگر قدس نشانه نمی‌گیرند، بلکه در بزنگاه‌های حساس و سرنوشت ساز جهانی تبدیل به مهره‌های بازی واشنگتن و تل آویو علیه انسان‌های آزاده جهان می‌شوند.

در چنین شرایطی، ادعای مبارزه با داعش از سوی رسانه‌های غربی و صهیونیستی، دروغین و مضحکانه است. عملیات تروریستی اخیر داعش در افغانستان، دو تروریسم صهیونیستی و تکفیری را در یک قاب قرار داده است.

سازمان فرهنگ و ارتباطات اسلامی وقوع این جنایت کوردلانه را به تمامی پیروان اهل بیت (ع) و انسان‌های آزاده دنیا، خصوصا بازماندگان شهدای این واقعه تسلیت عرض کرده و برای مجروحان این حادثه از خداوند متعال آرزوی عافیت و شفال عاجل می‌نماید.

یک حمله کننده انتحاری روز جمعه گذشته، هنگام برگزاری نماز جمعه در صف نمازگزاران شیعی در مسجد امام زمان شهر پلخمری ولایت بغلان خود را منفجر کرد و ده‌ها تن شهید و زخمی شدند.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.