واگذاری ۱۲۷ قطعه زمین به مشمولان جوانی جمعیت در کاشان

برای حمایت از طرح جوانی جمعیت، ۱۲۷ قطعه زمین به مشمولان این طرح درشهرستان کاشان واگذار می‌شود.

رئیس اداره راه و شهرسازی شهرستان کاشان گفت: در این شهرستان از متقاضیان ثبت نام شده در سامانه جامع طرح‌های حمایتی مسکن ویژه قانون جوانی جمعیت، بیش از هزار و ۵۰ نفر از شرایط جوانی جمعیت برخوردار هستند.


مجتبی آراسته افزود: در حال حاضر ۱۲۷ قطعه زمین در شهرک قطب راوندی تحت پلاک‌های ۴۴۶۳ و ۴۲۵۲ و ۳۹۱۳ فرعی از یک اصلی برای ۱۲۷ خانوار مشمول این قانون، جانمایی شده است که پس از سیر مراحل لازم به آنان تخصیص می‌شود.


او  گفت: با توجه به اینکه پیگیری‌های لازم برای الحاق زمین به محدوده شهری این شهرستان، پس از تعیین تکلیف این اراضی، بقیه متقاضیان مشمول قانون حمایت از خانواده و جوانی جمعیت در اراضی فوق جانمایی خواهند شد.


رئیس اداره راه و شهرسازی شهرستان کاشان افزود: مطابق با آیین نامه ماده ۴ قانون حمایت از خانواده و جوانی جمعیت، به خانواده‌هایی که فرزند سوم به بعدشان، پس از ۲۴ مهر ماه ۱۴۰۰ (تاریخ تصویب قانون حمایت از خانواده و جوانی جمعیت) متولد شده باشند، در صورت واجد شرایط بودن زمین یا واحد مسکونی تعلق می‌گیرد.


شاهی گفت: براین اساس متقاضیان می‌توانند برای ثبت‌نام در این طرح، به سامانه جامع طرح‌های حمایتی مسکن به نشانی saman. mrud. ir مراجعه کنند.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.