دفتر تحکیم وحدت به آذر منصوری: جبهه اصلاحات دچار انحراف بزرگی شده است

در بخشی از نامه سرگشاده دفتر تحکیم وحدت به رئیس جبهه اصلاحات ایران آمده است: با تبریک خود به خانم نرگس محمدی که یک فعال سیاسی سابقه‌دار مخالف نظام است، نشان داده‌اید که جبهه اصلاحات دچار انحراف بزرگی شده است.

پس از حمایت آذر منصوری از نرگس محمدی به خاطر کسب جایزه صلح نوبل، دفتر تحکیم وحدت نامه‌ای سرگشاده خطاب به «رئیس جبهه اصلاحات ایران» منتشر کرد که متن آن را در ادامه می‌خوانید.

بسمه تعالی

سرکار خانم آذر منصوری

رییس جبهه اصلاحات ایران

سلام علیکم

نظر به اینکه جایزه صلح نوبل امسال به خانم نرگس محمدی تعلق پیدا کرد و سرکار عالی هم در پی بیانیه‌ای برای «زنان روشنفکر ایرانی» به تبریک این رویداد پرداختید، لازم است بگوییم که صلح نوبل تبدیل به کاریکاتور مضحکی از صلح در جهان شده است که بی‌شک نه تنها فرد دریافت‌کننده‌ی آن که چهره‌هایی که به این جایزه واکنش نشان می‌دهند هم تیتر یک خبر‌ها می‌شوند. تعلق این جایزه به خانمی که خود و خانواده‌ی ایشان از افراد سیاسی مخالف نظام و فعال زن، زندگی آزادی بود، به نوعی پاداش اربابان آمریکایی این خانم و امثال ایشان است. پاداشی که به قیمت ضدیت با جمهوری اسلامی و احکام متقن الهی بود. با تبریک خود به خانم نرگس محمدی که یک فعال سیاسی سابقه‌دار مخالف نظام است، نشان داده‌اید که جبهه اصلاحات دچار انحراف بزرگی شده است.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار