باند سارقان حرفه‌ای و مواد مخدر در مازندران متلاشی شد

باند سارقان حرفه‌ای سابقه دار و مواد مخدر با هشیاری ماموران انتظامی در مازندران متلاشی شد.

سردار حسن مفخمی شهرستانی فرمانده انتظامی مازندران با اشاره به متلاشی شدن باند سارقان حرفه‌ای منازل، گفت: ماموران انتظامی توانستند در یک عملیات ضربتی ۴ سارق حرفه‌ای سابقه دار غیر بومی را دستگیر کنند.

او با بیان اینکه این متهمان دارای سوابق متعدد سرقت هستند، افزود: زنگ واحد‌های مختلف مسکونی که چراغ آن‌ها خاموش است را می‌زدند تا مطمئن شوند کسی در خانه نیست سپس اقدام به سرقت طلا‌های صاحبان خانه‌ها می‌کردند.

سردار مفخمی شهرستانی گفت: این سارقان به همراه خود سلاح‌های سرد داشتند تا صورت مشاهده افراد در منزل درگیر شوند.

او با بیان اینکه این سارقان در غرب استان اقدام به اجاره یک خانه مسافر کرده بودند، افزود: شهروندان به سکونت چهار جوان در خانه مسافر‌ها و منازل شخصی حتما مشکوک باشند و در صورت مشاهده موردی به پلیس اطلاع رسانی کنند.

فرمانده انتظامی مازندران با اشاره به اینکه با مجرمان و برهم زنندگان امنیت، آسایش، آرامش و قانون با جدیت برخورد می‌کنیم. گفت: حدود ۱۵ خودرو با پلاک‌های جعلی و مقادیر زیادی طلا از این متهمان کشف و ضبط شد.

او به شهروندان توصیه کرد: هشدار‌های پلیس را در خصوص پیشگیری از سرقت جدی گرفته و در صورت مشاهده هر گونه مورد مشکوک مراتب را سریعاً به پلیس ۱۱۰ اطلاع دهند.

کشف ۹۰ کیلو گرم تریاک

فرمانده انتظامی مازندران گفت: پس از اطلاع ماموران پلیس مبارزه با مواد مخدر استان مبنی بر اینکه یک دستگاه کامیون از استان‌های مرکزی کشور اقدام به انتقال مواد مخدر به استان همجوار مازندران می‌کند، رسیدگی به موضوع در دستور کار قرار گرفت.

سردار مفخمی افزود: ماموران پلیس مبارزه با مواد مخدر استان با دریافت این گزارش موفق به توقیف کامیون حامل مواد در ایستگاه بازرسی شدند.

او گفت: پس از انتقال کامیون به مقرر انتظامی استان در بازرسی‌ها ۹۰ کیلو گرم ماده مخدر تریاک کشف و یک نفر هم دستگیر و تحویل مراجع قضائی شد.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.