آغاز طرح جدید کالابرگ الکترونیکی برای دهک‌های ششم و هفتم

مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان یزد از آغاز اجرای طرح جدید کالابرگ الکترونیکی برای دهک‌های ششم و هفتم از امروز خبر داد.

محمدرضا فلاحتی مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان یزد گفت: دهک‌های ششم و هفتم نیز به طرح جدید کالابرگ الکترونیک اضافه شدند.

او افزود: با افزوده شدن این دو دهک افزایش چشمگیری در جمعیت مشمول طرح جدید کالابرگ الکترونیک داریم و جمعیت تحت پوشش از ۴۱ به ۶۱ میلیون نفر افزایش می‌یابد که بیش از ۸۰ درصد مردم کشور مشمول طرح جدید کالابرگ می‌شوند.

فلاحتی با بیان اینکه شرایط استفاده از کالابرگ همانند گذشته است، توضیح داد: اگر هر فردی ۲۰۰ هزار تومان از یارانه اش را خرید کند، ۱۲۰ هزار تومان به وی اعتبار تشویقی تعلق می‌گیرد.

او ادامه داد: مبلغ یارانه برای افراد بین دهک اول تا سوم ۴۰۰ هزار تومان و یارانه دهک چهارم تا هفتم نیز به ازای هر نفر ۳۰۰ هزار تومان است که در صورت خرید ۲۰۰ هزار تومانی افراد از مبلغ یارانه، مبلغ ۱۲۰ هزار تومان اعتبار تشویقی به آنان تعلق می‌گیرد.

مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان یزد تأکید کرد: مردم می‌توانند با نصب برنامه کاربردی «شما» به آن رجوع کرده و از نزدیکترین مغازه محل خود خرید کنند و از مبلغ تشویقی ۱۲۰ هزار تومانی بهره ببرند.

 او خاطرنشان کرد: بیش از ۲ هزار مغازه در استان یزد تجهیز شده و به ارائه کالابرگ الکترونیک می‌پردازند.

فلاحتی ادامه داد: طرح ملّی کالابرگ الکترونیک، ساده‌ترین برنامه برای مردم است تا خرید آسانی داشته باشند.

او گفت: جای امیدواری است که مردم نهایت بهره برداری را از این طرح نمایند چرا که متعلق به خودشان است.

فلاحتی تأکید کرد: طرح کالابرگ الکترونیک کاملاً اختیاری است و هر شخص هر مبلغی را که بخواهد می‌تواند استفاده کند.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.