برخورد با مشاوران املاک متخلف/ ۴۱ واحد صنفی پلمب شد

رئیس اداره نظارت بر اماکن عمومی فرماندهی انتظامی گیلان از اجرای طرح برخورد با مشاوران املاک متخلف خبر داد و گفت: در این راستا ۴۱ واحد صنفی پلمب شد.

سرهنگ علی حیدرخواه رئیس اداره نظارت بر اماکن عمومی فرماندهی انتظامی گیلان گفت: با هدف رعایت قانون، صيانت از امنيت اخلاقی، تحقق برنامه‌های پيشگيرانه و مقابله با ناهنجاری های اجتماعی در اصناف، طرح‌های كنترل و نظارت بر واحدهای صنفی از سوی پليس اجرا می شود. 

وي در ادامه با بيان اينكه در همين راستا ماموران اداره نظارت بر اماکن عمومي استان از هزار و ۹۳۶واحد صنفی مشاور املاک در طح شهرستان رشت بازدید کردند، افزود: در این راستا برای ۵۳واحد صنفی اخطاریه پلمب صادر و ۴۱ واحد صنفی نیز پلمب و از ادامه فعالیت آنها جلوگیری به عمل آمد.

رئیس اداره نظارت بر اماکن عمومی فرماندهی انتظامی گيلان با اشاره به اینکه برخورد با این مغازه‌ها به دلیل رعایت نکردن قوانین و مقررات و عدم درج کد رهگیری، الصاق نرخ نامه، حق‌الزحمه در بند ۷ و ۱۰ مبایعه‌ نامه و غیره بوده است، گفت: متصدیان این صنوف با تشکیل پرونده به اداره تعزیزات حکومتی معرفی شدند.

اين مقام انتظامی در پایان از مردم خواست در صورت مشاهده هرگونه تخلف در واحدهای صنفی، موضوع را به مركز فوريت‌هاي پليسی ۱۱۰ اطلاع دهند.

برچسب ها: مشاوران املاک ، پلمب
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.