واگذاری زمین در ناحیه صنعتی خفر تا پایان امسال

سرپرست سازمان صنایع کوچک و شهرک‌های صنعتی ایران با اشاره به عملیات اجرایی ناحیه صنعتی خفر گفت: با برنامه ریزی انجام شده، این ناحیه صنعتی تا پایان امسال آماده واگذاری زمین به متقاضیان می‌شود.

مزمان با سفر رئیس جمهور به استان فارس، سرپرست سازمان صنایع کوچک و شهرک‌های صنعتی ایران با همراهی نماینده مردم شهرستان‌های جهرم وخفر در مجلس شورای اسلامی و رئیس کمیسیون عمران مجلس امروز، ۲۱ مهرماه از ناحیه صنعتی خفر بازدید کردند.

سرپرست سازمان صنایع کوچک و شهرک‌های صنعتی ایران در این بازدید بر تسریع در عملیات اجرایی زیرساخت‌های ناحیه صنعتی خفر تاکید کرد و گفت: با برنامه ریزی انجام شده، این ناحیه صنعتی تا پایان امسال آماده واگذاری زمین به متقاضیان می‌شود.

فرشاد مقیمی افزود: مراحل ایجاد و تامین زیرساخت‌ها در این ناحیه صنعتی از ابتدای امسال با سرعت خوبی درحال انجام است تا این ناحیه صنعتی آماده جذب سرمایه گذار و استقرار واحد‌های تولیدی و صنعتی شود.

او با بیان اینکه عملیات حفر و تجهیز چاه آب و نیز خط انتقال به طول ۲ کیلومتر با اعتباری افزون بر ۵۰ میلیارد ریال انجام شده گفت: طرح‌های شبکه داخلی برق و روشنایی فاز عملیاتی نیز به زودی با اعتبار ۵۰ میلیارد ریال آغاز می‌شود.

سرپرست سازمان صنایع کوچک و شهرک‌های صنعتی ایران همچنین با اشاره به اجرای طرح زیرسازی فاز یک ناحیه صنعتی با اعتبار ۱۰میلیارد ریال افزود: طرح احداث جدول معابر نیز با برآورد اولیه ۴۰میلیارد ریال عملیاتی می‌شود.

مقیمی با اشاره به ظرفیت‌های موجود در شهرستان خفر اظهار امیدواری کرد: راه‌اندازی این ناحیه صنعتی بستر مناسبی برای توسعه صنعتی و ایجاد اشتغال پایدار فراهم کند.

مدیر عامل شرکت شهرک‌های صنعتی فارس نیز با بیان اینکه ناحیه صنعتی خفر در اراضی به مساحت ۵۰ هکتار ایجاد می‌شود، گفت: تمامی مراحل اجرایی وزیرساختی ناحیه صنعتی در دولت سیزدهم انجام شده است.

سید مصطفی هاشمی هاشمی افزود: مطالعات زیست محیطی این ناحیه صنعتی نیز انجام و طیف گسترده‌ای صنایع تا رده ششم زیست محیطی می‌توانند در این ناحیه مستقر شوند.

او با تاکید بر لزوم همکاری دستگاه‌های اجرایی خدمات‌رسان برای تامین زیرساخت‌های نظیر برق و گاز گفت: حمایت سایر دستگاه‌های اجرایی روند تامین زیرساخت‌های زیربنایی را سرعت می‌بخشد.

مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی فارس با بیان اینکه راه اندازی شهرک‌ها و نواحی صنعتی در شهرستان‌های که فاقد شهرک صنعتی هستند در اولویت قرار دارد، گفت: این راهبرد با هدف فراهم کردن زیرساخت برای جذب سرمایه گذار و راه اندازی واحد‌های صنعتی، انجام می‌شود.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.