امام جمعه آبادان:

حمایت‌ها از مردم غزه با قدرت بیشتر ادامه یابد

امام جمعه آبادان گفت: ملت‌ها بخصوص مسلمانان، حمایت‌های خود از مردم مظلوم غزه را باید با قدرت بیشتر ادامه دهند.

حجت‌الاسلام عبدالحسین غبیشاوی امام جمعه آبادان در خطبه‌های نماز جمعه امروز گفت: جنایات رژیم غاصب صهیونیستی به عنوان دشمن سرسخت مسلمانان در تاریخ ثبت شده است.

وی اسرائیل را دشمن بشریت عنوان و اظهار کرد: ۷۵ سال قبل یهودیان آواره بودند که با حمایت استکبار جهانی در فلسطین جمع و آنجا را اشغال و شروع به کشتار مسلمانان کردند.

خطیب جمعه آبادان گفت: از زمان اشغال فلسطین مردم این سرزمین روزگار خوش ندیدند و این رژیم قلابی از خون کودکان نیز نگذشتند.

حجت‌الاسلام غبیشاوی بیان کرد: نوار غزه ۱۶ سال است که در محاصره بی رحمانه یهودیان قرار داشته و رژیم صهیونیستی به دنبال مرگ تدریجی در این منطقه است.

خطیب جمعه آبادان با اشاره به زمان مناسب عملیات طوفان الاقصی گفت: این عملیات زمانی انجام شد که برخی کشور‌های مسلمان منطقه به دنبال عادی سازی روابط با اسرائیل بودند.

حجت الاسلام غبیشاوی افزود: خوشبختانه صهیونیست‌ها در عملیات طوفان الاقصی شکست اطلاعاتی، روانی و اقتصادی متحمل شدند.

وی اظهار کرد: آمریکا به عنوان جبهه باطل از همان روز وارد عمل شد و با ارسال تسلیحات جنگی از اسرائیل حمایت کرد.

خطیب جمعه آبادان گفت:، اما جبهه حق که ۲ میلیارد مسلمان را در سراسر جهان دارد به حمایت از مردم فلسطین درآمدند و دولت‌های خود را تحت فشار قرار دادند.

وی با اشاره به تاثیر در راهپیمایی نمازگزاران در حمایت از مردم غزه گفت: این راهپیمایی کمترین اقدام مسلمانان در حمایت از مردم فلسطین است و قطعا خط بطلانی بر تبلیغات رسانه‌ای دشمن خواهد بود.

حجت الاسلام غبیشاوی در ادامه سخنان خود توجه به قشر زحمتکش کارگر را خواستار شد و گفت: نیرو‌های کارگری پالایشگاه آبادان مدت‌ها بدنبال حذف شرکت‌های پیمانکاری هستند تا به حق خود برسند.

خطیب جمعه آبادان گفت: خوشبختانه در دولت مردمی حذف شرکت‌های پیمانکاری به تصویب مجلس رسید و اکنون در انتظار تصمیم تشخیص مصلحت نظام هستند.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.